Jumaat, 5 Disember 2008

Milo Ais Satu!!! separuh...Tak bolehhh...

Ade lagi berita yang memburukkan Arsenal di media Britain, mereke bukan sahaja nak Gallas dipecat tak cukup dengan itu, timbul pula desas desus Gallas berasa cukup terhina dan dimalukan malah, kalau boleh cepat2 nak blah seawal boleh bulan Januari.Media bukan sahaja benci Gallas tapi kalau boleh hendak beri tekanan hidup sampai die berambus keluar dari bumi england, sebab ape sebab die French, bukan French sajek tapi bagi mereka umpama pendatang yang poyo dan bermulut lantang jadi sebagai penduduk peribumi adalah satu kejayaan jika dapat menyahkan Gallas dari muka bumi tanah britain.Oh,Come on.. give that guy a break. leave him alone could ya, mate..

Ngeh2, Arsenal sejak kebelkangan ini makin laris di pasaran dengan kite smua sedia maklum barisan mane yang perlu di alter untuk transfer januari ni jika bukan bahagian tengah.Jadi bermacam2 rumours la kite dengar, Yay Toure, Veloso, Matuidi , Ingler name2 yang pernah dikaitkan mase summer dulu la.Tapi kini muncul watak baru, namenye Felipe Melo , pemain tengah Fiorentina.NAmun crite2 ini sukar dipercayai dan mungkin sukar direalisasikan memandangkan Melo masih terikat kontrak 4 tahun dengan kelab Italy itu.Tapi yang bestnye die punye kate2 dan keinginan die untuk bangga beraksi bersama arsenal, paling best sempat kutuk Chelsea.hahah

"Agen aku bagitau ade kelab besar datang nak pancing aku.Perasan aku mesti la suke.Bagi aku Arsenal lagi berprestij dari Chelsea.Tapi aku 4 tahun lagi kontrak Dengan Diorentina jadi aku masih pemain Fiorentina.Rezeki di tangan tuhan, aku hanye nak pastikan aku jalankan kerje dengan baik"

Pemain berusia 25 tahun nie baru dibeli summer lepas dari kelab spanyo Almeria dan telah start 12 daripada 14 match Fiorentina musim ini.

Full name Felipe Melo de Carvalho
Date of birth August 26, 1983 (1983-08-26) (age 25)
Place of birth Volta Redonda, Brazil
Height 1.83 m (6 ft 0 in)
Playing position Midfielder


Old time story..Tgh bau ape tu? bau bau bacang ke?Saje letak gambar nih, aku rase Almunia perlukan pesaing dan tunjuk ajar la, tolong la Wenger cari keeper yang world class sket..


0 ulasan: