Jumaat, 19 Disember 2008

AS Roman picisan..


'The general who became a slave. The slave who became a gladiator. The gladiator who defied an Emperor.'

Welcome to the home of gladiator!!

hahahaha..Arsenal akhirnya akan ke Rome untuk menumbangkan para askar2 AS Roma setelah diundi dalam perlawanan pusingan kedua round of 16 piala UCL.Entah mengapa aku berasa agak puas hati dengan Undian kali ini di mana bukan sahaja Arsenal mendapat tugas sukar malah kesemua team dari England diundi bersama pasangan maut masing.Jadi aku harap lebih banyak team england terkeluar awal, bosan banyak2 sangat, aku mahu kejohanan eropah, bukan kejuaraan England di Eropah.Seerti biasa, 1st leg akan dimainkan di emirates stadium pada 24 februari 2nd leg pula di olympico rome 11 MAc 2009. Undian2 lain adalah seperti berikut:

Chelsea v Juventus (Renieri bertemu kelab lame)
Villarreal v Panathinaikos (Kamon pires,jumpe kat semi lagi jom)
Sporting Lisbon v Bayern Munich
Atletico Madrid v FC Porto (aguero mengganas)
Lyon v Barcelona (kamon Barca, jumpe kat final)
Real Madrid v Liverpool (just keep it real)
Inter Milan v Manchester United (Mourinho vs Fergie)

p/s: Ops, terlupe,walaupun aku berpuas hati tapi satu jek yang aku concern kan kalau matches macam ni.Aku takut berat sebelah dan akhirnya arsenal tak ade live match kat astro.hampeh!!


0 ulasan: