Khamis, 13 November 2008

R0-6-key : Masihkah kau ingat..?



Masihkah kau ingat
Pada waktu itu
Sebuah penyakit sukar
Kau selit ke kaki mu

Masihkah kau ingat
Ia menjadi mimpi
Dan menjadi ngeri
Masihkah kau ingat

Masihkah kau ingat engkau berlari-lari
Di kaki gawang mencari peluang
Lalu bala turun kita sakit bersama
Masihkah kau ingat
Sakitkah kau sangat

Masihkah kau ingat
Sebijik gol itu
Di tengah padang ini
Ia menjadi saksi

Lalu ku genggam
Ia menjadi lebam
Masihkah kau ingat
Sakitkah kau sangat
Sakitkah kau sangat...


Masihkah kau ingat pada tomas Rosicky?Ketika lirik ini diubah suai Tomas RoSICKy telah pun dihantar ke German untuk menjalani pembedahan membuang tisu2 yang berparut. Seingat aku die ni dah pun melakukan pembedahan dulu, tapi kali ni digelar revise operation, aku pun tak tau menatang ape tuh,membuang semula mende2 yang telah dimasukkan?? sape2 yang pakar, sile lah komen.Wenger menjangkakan die akan kembali beraksi dalam 2 bulan lagii setelah kali terakhir beraksi pada januari 2008 menentang newcastle ,terhincut2 keluar kerana hamstring. Jangka..janga..tak abis2..bom jangka..Namun aku betul2 simpati dengan nasibnye yang mengalahkan eduardo penyakitnya.penyakit misteri.Aku tak dapat terima sampai ade fan2 yang sanggup berkate macam2 kat kapten czech nih, ade yang suruh terminate contract die lah, ade yang cakap die dah takkan sepak bola dah la, ade yang kate die ni makan gaji buta satu sen pun tak gune, ade yang suruh jual pastu kate tak laku sebab takde sape nak beli kuda tempang.Adoi..



Bukanlah aku nak memberi harapan, tapi cubelah mereka2 tu memahami bukan Rosicky yang nak sick macam nih.Die pun kalau boleh nak sgt cepat2 main bola balik.Cube byangkan camne perasaan bile terlepas euro,sebagai kapten plak tuh.Aku faam dan ade yang berpendapat ade pun takpe takde pun takpe dah rosciky nih, same jek tapi kalau Rosicky nih ade dalam skuad adalah lebih baik dan lagi mantap.Skill+ Pengalaman+karisma+work rate tinggi. Sejak ketibaan die ke arsenal kite semua dapat rasakan die bakal jadi pemain impak dan bakal ganti Bobby Pires, bibit2 kesan2 tu ade nampak tapi hasilnya tak berpanjangan kerana sering dilanda kecederaan kire cam RVP ah ni tapi lagi parah.Kalau kite mampu beri support kepada Eduardo kenapa tak pula pada Rosicky? Oh cik Ros, aku menanti kepulangan mu...actually dapat cameo role pun takpe lah.


3 ulasan:

bali hambali berkata...

gud lak rosicky.kam bek as kapten pelis

Gunners & Roses berkata...

kapten perlis pun boleh gak.huhu

ArSeNaL SUSAH MATI berkata...

ahah...aku muncul..please..??perlis??perilis(sejenis rokok)..ni kisah dudu ngan sicky ek..bagus2..ade harapan,moga menyinar kembali dua org nih...tapi nk kembali main cm dulu,aku rasa agak susah tuh..