Sabtu, 25 Oktober 2008

ROKOK! Siapa kantoi sebenarnya Gallas ke Wenger??!!




Gallas kantoi hisap rokok??!!! Wenger marah tapi mengaku dulu2 isap rokok.. hohoho.. Agak kelakar sket entry post kali ini.Nie kerana sebab satu sedutan membawa padah.ahahaa ye ke? heheh. OK ceritanya bermula macam nih, Akhnbar2 di Britain dengan gang2 paparazi papajahat atau papaya telah berjaya men'snap' gambar Gallas bersama isterinya dalam sebuah kereta dengan sebatang rokok di mulutnya.Tetapi rokok itu masih belum dinyalakan! Jadi Wenger tak boleh nak sahkan kesashihan adakah Gallas benar2 perokok tegar atau sebaliknya, tapi ini sudah pasti membuat Wenger bertambah berang bengan dengan kapten dan rakan sepasportnya itu.

"aku tak tengok lagi gambar tu nanti aku usha balik tapi aku betul2 tak suka.Merokok adalah dilarang sekali di Arsenal.Mula2 aku nak jumpe die dan dapat info sebenar"

Apabila ditanya apakah merokok memberi kesan negatif dari segi moral atau kesihatan wenger menjawa"kedua-duanya sekali"

Gallas adalah kapten dan kapten membawa imej kelab,Arsenal plak rata2 dibarisi pemain muda jadi adakah Gallas yang sepatutnya menjadi role model menunjukkan sikap tidak profesional sebagai seorang ahli sukan.Aku pikir tidak patut, lagi2 kerana Gallas sendiri sedang dilanda masalah krisis identiti dan tahap permaianan yang begitu merudum.MUngkin Gallas dari gambarnya kelihatan jiwa kacau yang teramat sangat tapi di sewaktu wenger mencanangkepulanganny beraksi di upton park malam nih, kelua la plak gambar kantoi nie..ayaakk..sudah tiba masanya Gallas didropkan dari captaincy raseny.tapi agak2 beranikah pakcik Wenger melakukannya???

Dalam pada itu bercakap tentang isu rokok, Wenger sendiri pernah mengakui rokok mnejadi peneman menyerap tekanan ketika menjadi coach muda ketika zaman pop eyeh dulu kot.hahah.takla maybe 70an ke 80 an la.Tapi wenger menafikan die merokok pada ketika waktu bergelar pemain.Die mula berjinak2 dan berani mencuba ketika menjadi jurulatih muda dan melihat penolonggnya menghisap rokok di tengok macam layan jek..jadi die pun hanyutla dalam kepulan2 asap..zasss..huhuhu

“Aku tak pernah hisap banyak2 rokok dan tak pernah sentuh mase aku jadi player. Tapi bile aku jadi young coach aku ade sorang penolong nih kaki rokok, so bila jam 3 pagi lepas ko kalah perlawanan,aku mungkin amek sebatang.” pengakuan exclusive Wenger


0 ulasan: