Ahad, 19 Oktober 2008

keBANGKITan sebelum merana..

Hoho..apa yg kita saksikan semalam lebih kepada percaturan taktik yg terumbang ambing yg cuba dipamerkan oleh Wenger..

1) Kejadahnyer letak Song jd Right Back, Eboue Wing...

2) Adeebogok yg x putus2 mempamerkan Aksi Hambar Jambar

3) Almunia, masih belum boleh dipercayai..

Walaupun menang pada perlawanan semalam, aku melihat keadaan ini sebagai threat kepada Arsenal..Jika corak perlawanan separuh masa pertama berulang ketika kita menentang Pasukan-pasukan Chelsea /Man U / Liverpool, nescaya kita akan dimalukan lebih besar seperti mana Chelsea malukan Middlesbrough..

Namun, ingin aku highlight di sini, aku berbangga dgn seorang mamat yg x putus2 menonjolkan semangat juang dan beliau mmg layak diberikan gelaran dato berbandINg Shah Rukh Khan..Beliau adalah Clichy..Gile punya bagus mamat ni..bagi aku, futured captain Arsenal bukan Fabregas, tp Clichy..Salute lah...

P/S: Bawah ialah gambar kuih BANGKIT..sinonim dengan keBANGKITan Arsenal di separuh masa kedua semalam..


1 ulasan:

ArSeNaL SUSAH MATI berkata...

kemenangan yg belum cukup untuk membuatkan kipas-kipas arsenal berasa selesa...teruk ma!!AIYA..ini mcm ka...talak puas ati ma..itu percaturan catur ka wenger taruk..giler..1st half berserabut jer tgk..apa2 pon aku xnk arsenal jatuh..terus mara dan membara...we proud to say that name...the arsenal...