Jumaat, 22 Ogos 2008

Seorang lg MR X bakal masuk..

Wenger dalam kenyataan barunya menyebut dia sememangnya mencari seorang bakat berpengalaman dan tidak mustahil selepas perlawanan menentang Fulham weekend ini, satu lg signing mengejut akan dibuat. Ketika ditanya adakah new player akan masuk dan posisi manakah yg beliau ingin isi, Wenger menjawab:

'I can surprise you sometimes, as I got one in whom you did not expect, and there still might be one more player coming in.You know the position, but I cannot tell you much more.'
-Arsene Wenger-SUMBER:SOCCERNET.COM

Dalam pada itu, bakat muda Armand Traore telah dipinjamkan kepada Pompey selama setahun untuk mengembangkan lagi bakat muda itu yg mempunyai ciri2 permainan ala2 Clichy. Djorou pula dikatakan akan di"loan"kan ke Rennes untuk satu jangka hayat yg agak panjang. Song yang kembali ke pangkuan abah Wenger dikatakan akan memanaskan bangkus simpanan Arsenal utk posisi tgh bersama-sama Sanderos. Sehubungan dengan itu, Wenger mengatakan bahawa beliau sekarang yakin dengan barisan pertahanannya dan apa yg bermain di mindanya sekarang adalah seorang Midfield experience. Beliau juga mengatakan mungkin Barry akan menjadi pertaruhannya..Namun, harga yg terlalu tinggi itu sememangnya bercanggah dgn polisi Club. Setakat ini, Xabi Alonso juga disebut2 bakal menggantikan tempat Flamini. Namun, Wenger hanay menunggu lampu hijau dari Rafa untuk merendahkan a lil bit harga player Spain itu ke 13 @ 12 juta.

Namun yg pastinya, seorang lagi MR X akan muncul sebelum transfer date berakhir..Sama2lah kita tunggu dan lihat..


0 ulasan: