Sabtu, 16 Ogos 2008

Pre-match : Arsenal vs West Bromwich Albion


Sepak mula season baru bakal bermula malam ini. Arsenal vs West Bromwich Albion , Staidum Emirates 16 Ogos 2008 740 di ESPN saluran 812 jika anda berada di Malaysia. Ayuh, mari kite beri sokongan tak berbelah bagi.Permulaan yang baik adalah penting dan tiada yang lebih baik selain dari kemenangan ke atas pasukan yng baru kembali ke EPL ini. BIarkan apa kate Mourinho, media, penyokong2 tegar dan tak berapa tegar Man U Chelsea Liverpool dan jiran yang poyo baru nak naik Spurssy.. semuanya mengecilkan Arsenal awal2 lagi. Setahun lalu ramai orang menjangkakan Peningalan Henry adalah penamat, Arsenal bakal relegate tapi perjuangan dan semangat lawan barisan muda Arsenal menafikan tohmahan sama sekali.

Arsene Wenger berkata " 2 season lepas semua orang boleh tengok kite berada 20 mata belakang pendahulu di akhir musim, tapi season lepas??? hanyabeza 4 mata jek..itu satu kebangkitan yang mendadak dan cukup untuk buktikan kite pesaing title ang serius.Season ni kami akan tunjukkan mana hilangnya 4 mata tu pergi.Kite bermula dengan konssten tahun lepas dan ia amat penting.Haarap season i kite dapat kekalkan hingga ke akhir musim.Kita mesti menang sesuatu setiap musim. Perbezaan antara kemenagan dengan kegagalan tu terlampau seni...."

Kemenangan sahaja yang masuk akal, selain dari itu sudah cukup untuk menimbulkan modal untuk dibuat cerita2 dongeng oleh anti-arsenal organization. Kalau tahun lepas minit pertama lagi lehman dah wat spoiler jadi aku harap tak berulang lagi, fokus 100% perlu diberi.Buat masa sekarang tumpukan pada pemain yang sedia ada jangan dipikir lagi siapa yang bakal dibawa masuk at least untuk malam ini. mari kite lihat siapa yang available untuk menggalas 1st eleven malam nih.

Rosicky,Eduardo,Fabregas,Sanderos,Diaby, Bischoff sume tengah terlantar manakala song sebok di Beijing. Toure masih was2 dan mungkin di bangku simpanan, Nasri mungkin akan di beri debut EPL..memaksa Eboue ditolak ke bahagian tengah bergandingan Dengan Denilson seperti beberapa eksperimen lalu dan Walcott ke posisi asal kanannya.Namun Ramse yang bertindak baik dalam match sebelum ni m ungkin akal diberi peluang lagi siapa tahu?Ramsey sendiri pastinya tak jangka yang tanggungjawab besar ne dah dirasai awal2 musim lagi.Itulah untungnya join Arsenal dari join kelab lain umor 26 baru boleh duduk kat becnh kut. Adebayor RVP ditugaskan menggempur WBA dan aku harap boleh tengok Vela dan nak sangat tengok die jadi spersub season nih.Encik Jo akan bergandingan dengan Gallas sementara 2 orang fullback terbaik EPL menjadi pengapit. Almunia di gawang. ini adalah prediction 1st eleven aku :

-------------Almunia--------------

Sagna----Johan----Gallas----Clichy

TW14-----Eboue---Denilson----Nasri

-----------Ade------RVP-----------


Ayuh! lawan tetap lawan.. Arsenal menang 3-0...


1 ulasan:

apisfires berkata...

yeehhaaa
tak sabau den mau tengok game nih....
aku mau menag2 besau weh....