Sabtu, 30 Ogos 2008

Fizman :Kite ada 30M!So, What??

Ok.. countdown..Merdeka!! tapi dalam EPL? Transfer Deadline!! So sampai isnin pagi la nampaknye kite menanti, adekah atau tiadakah muka2 baru yang dwarwarkan bakal dibawak masuk. aisey men Wenger, lu slalu bikin kerje last minit laaa..ape yang nak dirahsiakan sangat, nape mau berselindung,kitorang dah masak dengan lu punya mind game Wenger oi.BErikut pula adalah kenyataan Danny Fiszman,

There were great expectations and hopes that we would buy heavily this summer,' Fiszman said.

'It's not our decision who he (Wenger) spends money on, nor will it ever be our decision.

'If he said to us, 'I want this guy and he's £30million, can I buy him?', the answer is yes. Absolutely YES.

Ok3.... Biar aku perjelaskan, nada sebenar peminat2 Arsenal , setiap detik, setiap masa yang berlalu..dan apabila semakin hampir waktunya, semakin kuatlah kami percaya bahawa inilah skuad yang sedia ada, dan tiada tambahan lagi.Tidak mau lagi menaruh harapan..huhu.. Biarlah kalau ade pun, anggaplah sebagai satu hadiah atau kejtan MERDEKA!

Dan kini setelah enggan berbelanja besar dans etelah Paklah membentangkan bajet 2009 dan fizsman membentangkan bajet Arsenal yang entah tak dipakai ke mana, Wenger mahu BPR (aku tak tau nak panggil ape pnguasa2 rasuah dalam bola sepak..huhu) dan UEFA check balik perbelanjaan2 besar oleh kelab2 yang kononnya besar ni. Hutang keliling pinggang tapi macam mana boleh beli player sampai seorang 30-40-50M.Angka yang gila katanye dan sungguh tak berbaloi.Kebanyakan sanggup luarkan wang suka hati walhal tgk struktur kelab taklah segah mana, jadi dari mana datangnya hasil berjuta2 ringgit. Janganlah menjadi Leeds United yang satu ketika dulu agak poyo di EPL last2 terjerumus ke divisyen 1 sekarang hasil hutang yang bertimbun2, 2 tahun sebelu tu main kat Champions Leage semi final.pelik2..

Jadi WEnger menggesa Platini supaya turun padang memantau hutang2 , along2 dan dari mana datangnya sumber2 haram nih.Adakah Wenger jeles die tak dapat bebrbelanja besar atau die benar2 ikhlas bereformasi kerana hanya kelab Arsenal sajek kelab yang antara terkaya di dunia tapi tidak berbelanja besar untuk barisan skuadnya.Ini yang dilakukan di z=era Wenger, walaupun kadang2 tertekan tapi aku salute pada si economist ni.KAte Wenger lagi " Kelab ape yang sanggup bebelanja besar untuk seorang player sampai 30M?? Aku tau sebuah.tapi hanya sebuah sajek..."

P/s: Kayu kalah pada Si Kenit.... Siapa lagi super sekarang??heheheh


0 ulasan: