Selasa, 22 Julai 2008

Szombathelyi H. VS Arsenal pre-match

Szombathelyi (tak tau macam mane nak sebut..teringat zombie kampung pisang zomba..zomba..) akan menerima kunjungan Arsenal sekejap sahaja lagi. Ini adalah perlawan persahabatan kedua dan pertama yang menemukan muke2 skuad utama. Senarai pllayer yang beraksi mungkin sama dengan adanya tambahan player2 dari Euro seperti Gallas, Nasri, RVP , Fabregas??? di manakah kelibat palyer ini, dikhabarkan mengikuti Barcelona ke Uzbekistan sebagai tetamu lawatan ke kelab tempatan Kuruvuchi. Ape yang ko cube tunjukkan Cesc, jangan biarkan media menjadikan ini sebagai isu pulak. Hleb lah paling tersenyum sinis mase nih. Harap ini hanyalah sebahagian daripada siri jelajah Spain walaupun sumnber menyatakan Cesc mengikuti Barcelona, namun gambar2 hanya terdapat player Spain tapi dari Barcelona.


Tidak mengapa, aku tak bimbang langsung kerana percaya akan kesetiaan Cesc paling tidak pun buat masa kini, cume yang menariknya tiada kelibat Adebayor di padang latihan. Tak tau lah tertinggal flight atau ape cume barisan 1st eleven masih lagi belum ditentukan untuk match awal pagi nanti. Seronok tengok Player2 arsenal kembali ke latihan.
Jadi kepada anda yang tak tidur lagi dan sempat membaca post ini, heheh.. marilah kite menonton perlawanan ini di live stream online. Klik di sini. Sebagai langkah awal, pastikan juga anda telah menginstall Sopcast. Arsenal kompom menang malam ni tapi tak tau berapa.Bukan jumlah jaringan yang dipinta tetapi lebih kepada keserasian dan fitness setelah lame berehat panjang.

Transfer rumors, Arsene mengintai 2 kelibat pasangan dari Juventus Giovinco dan Claudio Marchisio dan rumor ini menjadi rating 0/10 setelah mereka menyatakan kedua2 ini sanggup dilepasakan seabgai pertukaran dengan RVP. Dalam mimpi,main FM pun tak tentu dapat.Gambar lambaian terakhir? jangan harap.. Berita malang, Eduardo terpaksa melupakan hasrat untuk kembali seawal bulan 8 kerana kecederaannya dikejutkan dengan sedikit kesan sampingan yang menyebabkan beliau dinasihati supaya hanya kembali paling awal, akhir September. Lagipun Wenger tak mungkin akan berani menanggung risiko kalau ye pun Eduardo sudah begitu yakin dapat beraksi di permulaan musim.
Ok,gua predict.. arsenal 3 Zomba 0. Tidur dulu..zzzz..


1 ulasan:

bal hambali berkata...

haha.seri 1-1 same je beb