Ahad, 8 Jun 2008

Lagi rumors di musim Euro

Sedang rancak aksi Euro dimulakan malam semalam, masih ade lagi spekulasi perpindahan yang sering dimainkan oleh media massa . Tatkala Djorou hanye memanaskan bangku simpanan semalam sambil melihat dari jauh Sanderos diperbadutkan oleh rakan2 Rosicky, Pak lehman akan turun menjaga gawang Jerman malam ini. Tapi bukan pasal keeper baru Stuggart tu yang hendak diceritakan tapi lebih kepada rakannya di bahagian pertahanan, Per Mertesacker,23 player Werder Bremen yang merupakan player terbaru menyatakan minat secara terbuka menyertai Arsenal melalui website peribadinya.setelah dilinkkan dengan Baloy dan Kompaney, Mertesacker pemain tinggi lampai dilihat sebagai player yang mampu mendominasi bola2 tinggi yang menjadi kelemahan arsenal.Dengan umur 23 dan pengalaman di peringkat antarabangsa yang luas, die merupakan calon yang lengkap dan seswai.

Almunia yang tak pernah ade pengalaman antarabangsa mungkin terpaksa memikirkan balik statusnya sebagai bakal penjaga gol no 1 Arsenal. Mungkin die rase posisinya selamat setelah Lehman pergi, tetapi Arsenal dikatakan mengintai Penjaga gol Newcastle Shay Given. 3.5M mungkin boleh mencairkan hati Kevin Keegan untuk menjual penjaga gol antarabangsa Republic Ireland ini yang dihantui siri kecederaan musim lepas.Fabianski pun layak main Euro laa Almunia oi!!!

Wonderkid wales pula Aaron Ramsey telah diterbangkan dengan jet sukoi peribadinya untuk bertemu face to face dengan Asene Wenger di Basle.Sedang asyik Wenger hendak menonton kabadutan Sanderos, Ramsey dijadualkan bertemunya semalam bagi membincangkan ape yang Le Bos sanggup offer jika die menerima lamaran bermain dengan Arsenal. Ramsey , naib juara piala FA bersama Cardiff City telah pun berjumpe dengan Si pemakan Chewing gum berhidung merah Ferguson sebelum ini.Man United menjadi favorite untuk menyambar player ini sebanyak 5M dan baru2 ini Everton mula mengambil langkah kanan juga.

Dan akhir sekali, player2 Arsenal terutama Walcott dan Fabregas memuji design baru Kit Arsenal 08/09 yang mengekalkan warna tradisi merah putih selama 80 tahun. Fabregas melahirkan ketidaksabarannya beraksi bersama kit baru yang nampak cool itu.Dalam gambar sebelum ini dapat sekerat jek, rupenye Toure dan Adebayor turut berposing, tetapi mungkin Adebayor akan hanya sempat berposing untuk merah dan putih dan akhirnya ke belang merah dan hitam.siapa tahu..




0 ulasan: