Jumaat, 9 Mei 2008

HLEB ikut jejak FLAMINI..

Akhirnya giliran HLEB pula mengikut jejak langkah adik angkatnya, Flamini..Agent Hleb telahpun mengesahkan yang player itu akan meninggalkan Arsenal musim ini rentetan mendapat offer yang menarik dari Inter Milan. Wenger semakin resah dan tak tentu arah kerana beliau akan kehilangan satu lg tulang belakang pasukannya. Kemungkinan besar kita akan saksikan suatu squad Arsenal yang baru pada musim hadapan.

Wenger dikatakan cuba untuk membeli seorang player pertahanan yang berpengalaman di mana ada ura2 menyatakan yang beliau ingin push Kolo Toure menjadi Defensive Midfielder di samping Fabregas. Kolo Toure yang sememangnya dahulu berasal dari seorang midfield akan cuba diadaptasi oleh wenger untuk menjadi seorang midfielder lagenda Arsenal seperti Patric Vierra.

Adeebayor pula seperti cuba untuk mengambil kesempatan di atas keadaan terdesak wenger ini kerana menurut sumber tidak bernama ( tetapi hampir 90% betul), aDEE dikatakan demand gajinya menjadi 80,000 sebulan. Sungguh sial mamat gelap nie..


1 ulasan:

k o r o m y s t berkata...

Carik jelah striker baru xP