Ahad, 25 Mei 2008

Berita Terkini! Wenger membuka mulut hal Nasri

Arsene Wenger semalam akhirnya telah membuka mulut apabila diajukan soalan dalam satu wawancara dengan sebuah stesen TV Perancis, TF1. Arsene menyatakan bahawa transfer Nasri barangkali akan diselesaikan paling awal sebelum start Euro2008 bermula 8 Jun ini. Apabila diajukan soalan mengenai peluang mengikat Nasri join Arsenal, Wenger menjawab kepada program Telefoot :

“It is likely that the transfer (of Nasri) will go through, if it happens, it will be before the start of the Euro (June 7-29)”

Sumber : Le Figaro

Sementara itu Gunners terus dikaitkan dengan St Etienne duo Mouhamadou Dabo dan Blaise Matuidi. 2 pemain ramaja skuad bawah 21 tahun France ini dijangka menjadi prospek yang hangat.Ampeh ko Wenger , dak perancis sume ko bawak masuk ek.. Sorang lagi dak Perancis ketot berkepala bola Ragbi telah memaku balik wenger. Wenger sebelum ini menyatakan kepanikan Diarra yang tak tentu pasal, mungkin sebagai meredakan frustnya ditinggalkan Flamini dan mencari kambing hitam untuk dipersalahkan.Diarra berkata keputusannya meninggalkan Arsenal adalah kerana Wenger tak tunaikan janji dan jalan yang dipilihnya tak silap malah jalan itulah yang membawanya ke Wembley menjulang FA Cup.


0 ulasan: