Khamis, 24 April 2008

IOSS

Oh.. Rehat dulu pasal Arsenal.Aku terlupa nak kongsi satu bende dengan korang semua peminat2 bola EPL khususnye.Bende ni aku dah tengok lame dah ..skrg episod ke berapa pun aku tak tau tp lawak die memang best.. IOSS atau pun I'm On SETANta Sport, satu rancangan talk show pasal bola dihoskan oleh puppet Jose Mourinho.Walaupun aku menyampah dan meluat dengan Chelsea tapi secara profesionalnya aku tertarik dan respect dengan karakter Mourinho.Manager yang kdg2 arrogant, ade taktikal, karisma dan imej tersendiri.Aku rase EPL hilang plot2 'kepanasan' dan kontreversi sejak die dipecat oleh chelsea yang...Ok, berbalik pada rancangan ni, talk show x smpi 5 minit nie nyk menyentuh isu2 bola semasa.kadang2 ade panggilan tepon cam Wenger,Fergie,Benitez dan dave dari newcastle.tetamu studio ade erikson ,rooney.hahaha.kalo nak tengok lebih klik sini.Yg ni episod 1st..enjoy.


0 ulasan: