Khamis, 24 April 2008

beauty and the BEAST



Wakakaka.. dalam banyak2 gosip, gosip nie la yang paling aku terharu baca.Arsenal dikatakan akan memanggil semula Julio Baptista player Real Madrid untuk kembali ke Emir8 musim depan.Aduh..macam2. Tak cukup dengan itu, Niko Kranjcar pulak dikaitkan. Makin ramai mat Crotia dah dijadikan bahan pancing2 nie terutama Luca Modric yang skrg tgh hangat dengan Newcastle plak.Aku tak tau la sejauh mane berite2 nie atau agent player sekadar untuk mengambil kesempatan mempopularkan pemain diorg dengan tersebarnya rumours2 dengan kelab2 besar.

Berita dari Italy, pengurus Inter Milan Roberto Mancini membuat deklarasi terbuka untuk memburu Hleb sebagai target summer nie.Juventus menawarkan 10k lebih dari apa yang arsenal tawarkan dalam kontrak untuk Flamini, dan kemungkinan besar peminat setia Juventus masa kecil tu akan berpindah meniggalkan arsenal.Jadi siapakah penggantinya jika benar?

Berita dari Perancis,Arsenal diberi amaran untuk melupakan sayap Lyon Hatem Ben Arfa (anak hatem sousi kut..huhu)oleh Presiden kelab itu,Jean-Michel Aulas dengan alasan Ben Arfa terlalu muda untuk berpindah.

Berita dari Republic Czech, Thomas RoSICKy masih tak tahu bile die boleh main bola semula.Harapannya untuk beraksi semula di Euro08 masih samar. Tetapi sedikit positifnye adalah “My injury has again got a bit better,” katenye. “We'll see in the days to come when I can train again.”


0 ulasan: