Jumaat, 18 Mac 2011

Berdua Lebih Baik..

Salam Semua..

Akhirnya berita perpindahan LeMan ke Emirates menjadi kenyataan dan sememangnya diharapkan kehadiran beliau dapat menyuntik SEDIKIT sebanyak vitamin ke bahagian gawang goal kita. Leman yang lebih selesa dipanggil Leleh berkata yang beliau seronok untuk bersama Arsenal walaupun hanya sementara dan berharap beliau dapat membantu Arsenal dalam misi menjulang Piala EPL yang sememangnya tidak mustahil sekiranya permainan yang kosisten dipamerkan..Sememangnya mempunyai 2 Goalkeeper berpengalaman untuk masa ini adalah lebih baik dan melegakan tattatkala kecederaan dan kemurungan yang melanda kita recently..

Reporter : Leleh, apa perasaan kamu bila dpt beraksi semula di Emirates
Leleh : Saya amat terharu, teruja & terkesima
Reporter : Terkesima?
Leleh : A'a..Takkan TerKESUMA kot..
Reporter : Pandai Leleh buat lawak ek
Leleh : heeee (Leleh ketawa sambil merenung ke arah Almunia)
Reporter : Anda dilaporkan tidak berapa gemar beraksi bersama Almunia. Sejauh mana kebenarannya?
Leleh : Eh, sapa yang laporkan menda camni...isk2
Reporter : Saya la..sayakan Reporter (bukan nama sebenar)
Leleh : Owhh..camni..perkara yg lepas biarla lepas..Saya komited untuk membantu Arsenal kali ini walaupun saya tahu saya bakal beraksi di bangku simpanan..
Reporter : Bagus Leleh, inilah semangat yang kita mahukan...
AW : Leleh, mai la cepat training..tokyah dok wat baloq..
Leleh : Okeh Reporter, GTG..MuahhhhX
Reporter : (terkesima mode)




GUN DOWN THE CRITICS, BUILT-UP THE SPIRIT!!

P/S : aku tukau banner kat atas..xdak sape2 perasan ke..heee..sorilaa..buat sambil undercover..boss ada di mana2..


0 ulasan: