Rabu, 6 Januari 2010

Pre Match : Dah la takde manager, takde live pulak tu

1 game dalam tangan tapi tak bererti satu kemenangan dalam tangan, juga tak salah untuk kita konfiden bahawa 3 mata dalam tangan kerana kita berhak berfikiran positif seagai penyokong Arsenal.Jadi awal pagi nanti Arsenal akan memulakan 2nd half musim dengan perlawanan ke 20, kemenangan yang akan meletakkan Arsenal mencucuk rapat pencabar.Tiada live tapi dengan penundaan match manchester derby hanya keajaiban diharapkan agar tiba2 Astro 'tertayang' match Arsenal.

Bertemu Bolton yang masih lagi tanpa manager,masih menunggu Owen Coyle, Arsenal turun tanpa 2 bintang tengah Song dan Fabregas tapi Arshavin dan Denilson dijangka kembali.Rosicky juga boleh memainkan peranan penting tapi kehilangannya tempoh hari bertemu West Ham masih menjadi tanda tanya.Alih2 dia sign kontrak, yang penting itu berita positifnya.Clichy Walcott dan Bendi dijangka bakal pulang, paling awal bertemu Everton Sabtu ini. Jadi malam ni boleh dijangkakan kesebelasan seperti berikut :

--------------Almunia--------------
Sagna---Gallas-----Mael----Traore
--------------Denilson-------------
--------Ramsey-------Diaby-------
------Arshavin---Dudu--Nasri-----

Sub : Rosicky, Walcott, Vela

Macam biasalah sembang transfer rumors. Bendi ade fitness test Jumaat ni, kalau gaga atau kepulangannya ditangguhkanl, Arsene tak keberatan untuk mengorek tabung ayam cuma, buruannya belum dikenalpasti. Wenger jugak melahirkan rasa risau dengan perkembangan situasi Merida.Kita semua tahu Wenger memang taknak terlepas bakat2 besar dalam bola sepak terutama pemain seperti Merida tapi dia jugak tau bahawa dia tak boleh memaksa pemain Sepanyol itu yang hadir seawal usia 16 tahun.Merida nampaknya perlu melompat banyak anak tangga sebelum boleh menembusi pasukan utama Arsenal, di depannya masih ada Ramsey, Diaby, Denilson, Nasri, Rosicky,Song dan Fabregas.Yang dirisaukan adalah sikap tidak sabar seperti Diarra kerana kelak Arsenal yang bakal menyesal terlepas bakat besar sepertinya.Apapun, buatlah pilihan terbaik Merida demi kerjaya.

Gallas?Special case. warga emas lain semua dapat offer setahun, Wenger cakap mungkin bagi defender polisi tu boleh dipertimbangkan dengan 2 tahun mungkin adalah tawaran yang berbaloi.Silvestre? Bulan 3 baru Arsene nak jumpe agent alien itu.Bukan agent MIB Men In Black tu pulak, agent pemain la..

Ok, takde live, siapa yang ade link streming boleh dikongsi bersama sebentar lagi.Cuma aku konfiden Arsenal takde masalah untuk menang malam ni.Arsenal 3 Bolton 0.


0 ulasan: