Khamis, 7 Januari 2010

Gosip : Traore senyap2 ada adik angkat

Macam2.. datang jek musim perpindahan, nama2 pelik akan muncul dan bintang2 dari FM akan dilobi.Terbaru seorang lagi pemain muda dari Ivory Coast , Lacina Traore dikaitkan dengan Arsenal.Pemain tinggi lampai 6 kaki 8 inc ni dicanang2 oleh rakan serantau sebagai the next Drogba.Tak kesahlah tapi aku taknak dia jadi the next Drogba atau The Next Adebayor dari segi perangai. Yang penting dia bukanlah sepupu sepaapt kepada Armand Traore biarpun mempunyai nama keluarga yang serupa.

Presiden kelabnya CRF Cluj, Mr Muresan pun tiba2 mengakui Arsenal dah ada contact tapi tiada tawaran dibuat. Aii.. macam saja nak ambil untung jek ni, biar betul. Selalu dah kes macam gini berlaku, kalau tak agent, orang2 berkepentingan dalam kewangan kelab biasa dah buat taktik ni untuk tarik  bidding war. Ape pun harga yang diletakkan adalah 4M euro.

Tapi nak ke Wenger? Inikah yang Arsenal perlukan sekarang ini ketika kita memanggil nama2 mereka yang lebih berpengalaman dan tempoh umur yang matang.Zezinho,  Wellington Silva jadi siapa lagi lepas ni? Arsenal pernah menolak desas desus Balloteli yang jugak seangkatan dengan Traore ni. Cuma Traore ni tak de pulak cerita2 yang menunjukkan dia ni bakal bawak masalah.


“It would be like a dream to play in a team like Arsenal, but I do not want to think about that because there is nothing concrete yet and I do not want to raise my hopes too much”


Lacina Traore

Born: August 20, 1990 (age 19) in Abidjan (Cote d'Ivoire)
Height: 6'8"
Position: Striker but can play as a midfielder
League Clubs
2007-08: Stade d'Abidjan - 10 games, 4 goals
2008-10: CFR Cluj - 18 games, 5 goals 




  

Paddy Vieira akan kembali ke Emirates!!!..sebagai lawan.. bakal melalui ujian kesihatan di Money City dan jika segalanya berjalan lancar akan menyertai rakan lamanya Toure.Alasannya desperate nak bermain World Cup tapi dengan De Jong, Barry, Ireland,Kompany adakah ini pilihan destinasi yang bijak?Aku lebih suka idea untuk dia kembali ke Perancis sebab dulu Lyon pernah berhajat membawa pulang Vieira dan Pires tapi cerita ni senyap saja dimamah usia.Apapun semoga berjaya Vieira, berjaya ke world cup je la, di Emirates nanti kami menghormati anda tapi sebaik wisel penamat anda akan berjalan tunduk sepertimana di Highbury bersama Juve dulu.


0 ulasan: