Ahad, 24 Januari 2010

FA cup 1st half review: 1-1 - Bola Baling VS Boling Padang

Haha..apeke halnya seTEROk city maen bola baling..x abih2 menggilap bola..mmg cam aramjadah..kt mesia pun x jumpa skill aramjadah camtu..haha..ape2 pun mmg aku usyer sgt weak kt bhagian tgh..tp Cambell mmg membuktikan yg beliau amat berbaloi digaji dengan byk key save tp bile partner ngan alien silvestre, aku rasa mcm x brapa kena..haha..JET mengingatkan aku pada adebahnor waktu dia mula2 masuk senel dulu..badan besaq, rambut menerbang, mmg cukup untuk buat lawan takut..tp syg, dia x brapa reti nak guna kelebihan yang ada...walcott? Semakin hari semakin malap...apekejadah die wat aku pun x tau..mcm x reti maen bola..tu la, muda2 dah kaple n beromen, camni la jadinya..haha..ape2pun x syak lg mmg scd half kita akan nampak trio kiki, vivin, n dudu masuk untk claim kemenangan malam ni..hehe..prediction aku : 4-1 senel menang..


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.


0 ulasan: