Jumaat, 6 November 2009

Untuk pertemuan Sabtu ini memburu serigala jadian, Arsenal tak akan merisikokan 2 bintang muda yang dijangka kembali Carlos Vela dan Armand Traore.Kedua2 pemain tersebut telah terlepas perlawanan impian bertemu Liverpool di Carling cup minggu lalu tapi dah boleh join full training dalam masa terdekat.

Lagi khabar menarik,Denilson dan Walcott akan kembali dalam masa beberapa minggu(beberapa minggu adalah istilah yang digunapakai Wenger jadi tak tahu berapa lama)

Jadi harap2 Denilson dapat mula bermain mencari rentak dan fitness supaya pemergian Song ke Piala Afrika tidaklah begitu dirasai.



Untuk fixture minggu ini pulak, Wenger menegaskan dia lebih senang untuk menumpukan pada operasi memburu serigala daripada mengetahui sama ada merah atau biru.Apapun baginya, inilah peluang untuk Arsenal merapatkan jurang kerana kompom salah satu atau kedua2nya akan terlepas mata.

Adakah Fabregas lebih hebat dari scubadiver atau Messy?Siapa pedulik.Ape kejadah punya soalan.Yang penting Fabregas bukan raja diving dan bukan juga penjaring gol menggunakan tangan.Harap janganlah mudah termakan dengan pujian2 media dan dapat mengekalkan form terbaiknya ketika ini.8 gol, penjaring terbanyak bersama RVP ketika ini,mengingatkan aku pada musim 07/08 tapi harap endingnya berlainan.Bak kata Eboue, persembahan Arsenal yang konsisten mampu menjelmakan Piala.

P/S: Kelantan hampir 40 tahun tanpa final PM, NS pula lebih kurang 60 tak dakap2.Usaha lebih keras dan disiplin akan menamatkan kemarau salah satu dari mereka.Tiada yang mustahil, Semoga berjaya!


0 ulasan: