Sabtu, 14 November 2009

Kami masih hidup!!

Minta Maaf Zahir dan Batin. Sepertimana Arsenal pernah melalui zaman yang sukar, begitu juga dengan Arsenalaysia yang kini terpaksa menghadapi pelbagai kesulitan dalam proses penjenamaan semula.Huhu.Ditambah pula musim internationaleleh 2 minggu ini, rasanya inilah peluang dan masa terbaik untuk menyelesaikan segala kekusutan.Akibat kecelaruan dalam mencari identiti Arsenalaysia, pelbagai widget seperti shoutbox, dll dengan tidak sengaja terpaksa direhatkan tapi akan diwujudkan semula dalam tempoh terdekat.Faktor masa dan kepakaran juga menyebabkan proses pengubahsuaian dan baik pulih berjalan bagai kura2-tapi akhirnya mampu menewaskan arnab.

Namun begitu, jutaan terima kasih diberikan kepada para penyokong dan pelawat kerana sentiasa memberi semangat yag tidak putus2 dan sekali lagi kami memohon maaf.Anda adalah nadi Arsenal seperti juga kami.

P/S: Kepada rakan2 sepasukan bloggers dari kem blog Arsenal, sudilah kiranya menghantar link untuk dikongsi bersama kerana telah kehilangan..kesulitan amat dikesali.


5 ulasan:

BiZKiN berkata...

waaa x dpt nk menjerit T_T

pakleman berkata...

pakleman.blogspot.com

Aku cadangkan guna link direct mcm kt pencintaarsenalfc tuh

Sofea berkata...

Semart di hati la web berwajah baru.. teruskan memblog, aku akan terus membaca.

Happiness berkata...

baby face from rusia xthn sejuk...

smlm main pun mcm x onform...

neway congrats ada asst 1..

teruskan meng'cara'kn blog arsenalmalaysia

yeah~~~~

Muhammad SAfuan berkata...

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fpages%2FPasar-Online-trading-market%2F203896901275%3Fref%3Dmf&h=f28dc9766e9454d9beb5e7f757d96f05





click here