Jumaat, 18 September 2009

Borak Berak Raya..


Ohoi..Chup sebentar..Apa hangpa suma dah beli sempena raya neh? Baju Jersi Arsenal sebagai baju raya? Baju Hujan Arsenal sebagai Baju Hujan Raya? Boot Pink Bendi sebagai kasut Raya? atau Seluar Pendek Arsenal sebagai boxer raya?

Hahaha..MCM mana persiapan raya hangpa suma? dah lengkap ka?Sempena nak raya ni aku ingin memohon sepuluh jari memohon ampun dan mangap di atas ketelanjuran teka silang kata yang selalu berkumandang di blog ni. Bg yg suka, syabas bete, korang mmg peminat Meriam (Pontianak) dan bg yang tak suka, korang maybe sitam (pembantu meriam) atau penyokong atau anasir luar yg x suke the gunners.
(rujukanL anasir = musuh, bukan pakcik Nasir mahupun a nasi )

Berbalik kepada objektif penubuhan blog ini, mengenai match2 yg lepas, aku rase so far g&r dah utarakan pendapat yang bernas lg mengghairahkan. (apehal G&R mengUTARAkan, die org selatan..xbleh blah tui)

Selepas ini kita bakal bertandang ke Wigan..Kelab wikit2 yang kadang2 bisa meluruhkan jantung Almunia..Sebut pasai Almunia, aku harap dia jangan mengelAMUNia lg..dan sebut pasai almunia gak, aku teringat kueh ALMUN-London..huhu..kueh favret di kala raya selain maruku, kacang goreng dan air ribena..huhu..

Okeh, aku sebenarnya x tau hape nak tulis lg ni..Lepas sahur terus kena Insomnia. Terus aku x bleh tido.
(insomnia: bukan adik perempuan almunia, ia adalah sejenis penyakit xbley tido)

Ape2pun raya sudah makin dekat,
jgn lupe bayar zakat,
pagi raya makan ketupat,
duit raye stanby padat,
usyar awek kebaya ketat,
usyar lama2 lempang mendapat,
menjelang esok atau tulat,
Itu WIGAN kita lipat,
paling busuk skor empat,
Eduardo Tanduk Rosicky Rembat,
Diaby Shooto masuk tepat,
Clichy Kelecek macam ketupat,
Passing ke Denilson si Kaki cacat,
Denilson x tau mana nak sumbat,
Wigan berkampung mcm ulat,
Bendi Fabregas datang rapat,
Bendi Chips Fabregas Rembat...

GOALL..........WIgan 0, Arsenal 4..

HAHAHAH...


Fabre


0 ulasan: