Khamis, 11 Jun 2009

Robie Keane, Lu kene beb! hahahaha

Ini kalah rancangan Wakenabeb Adlin Aman Ramli wa cakap lu. Baru-baru ini dalam satu perlawanan kelayakan Piala Dunia di mana Republic Ireland bertandang ke Bulgaria, sekumpulan penyokong Arsenal Bulgarian mengambil kesempatan untuk mengenakan pemain paling poyo dalam team musuh yang paling perasan bagus, Spurs iaitu Robie Keane.Kah kah kah kah , memang berani dan gua suspek, respek, semua ade terhadap penyokong2 Arsenal ni.Panggil2 dan sebut nama player beriya2 kononnya nak dapatkan autograf kemudian...? lihatlah sendiri..hahah



Apekah yang digelakkan beriya2 tu??Ooo patutla...hahahahahaha... Prank terbaik abad ini.


Tidak dapat tidak untuk aku mengungkit berita2 transfer yang berlaku sekeliling kita.Kegilaan Real Madrid semakin menjadi2 dan sangat2 pembaziran dan tamparan pada dunia bola sepak secara tak langsung. Mana mungkin kelab2 lain mampu bersaing dengan duit gila mereka yang entah datang dari sumber yang haram ke tidak pun tak tau.Hairan Platini sibuk menghentam Arsenal dan BPL tapi Madrid tak pulak diusiknya, cuit pun tidak.Tidak pernah ade siasatan.Harap Perez tak set dalam minda die lepas ni, Fabregas pulak.. Tapi yang menarik bagaimana United hendak membina balik team setelah berambusnya scubadiver berbunga merah jambu mereka dan apakah kesan terhadap aksi mereka musim depan.Para pengadil dapat menarik nafas lega tidak lagi semput meniup wisel berkali2.

Akhir sekali, pasal Theo Walcott.Seperti kite tahu Wenger sebelum ini melahirkan kegusaran takut Walcott burn out kerana diguna pakai oleh kedua2 team England senior dan U-21.Semalam Walcott dah pun beraksi selama 90 minit penuh dengan aksi bergaya membenam Andorra 6-0.Lepas ni Walcott bakal digunakan untuk membantu team U-21 pulak.Harap2 tak mengalami sebarang kecederaan yang merisikokannya untuk pra musim dan musim depan.Apabila diadukan pada Capello senang saja goatfather ni menjawab, "Dulu die dah pun berhat 3 bulan(injured bahu) jadi tak salah untuk die kembali mengumpul fitness dan beraksi pada tahap tertinggi" Kalau TW14 injured lepas ni, die kena yakinkan Beckham loan ke Arsenal pulak ke?


2 ulasan:

THEo WALLcott berkata...

hahaha..ayat sempoi dan lawak "Para pengadil dapat menarik nafas lega tidak lagi semput meniup wisel berkali2"..lepas ni para pengadil spain pulak yang semput.Tapi satu je buat kurang meriah bila dia dah pergi..stadium jadi sunyi sebab takdak sasaran nak di boo kan.

Gunners & Roses berkata...

Jangan diboo eboue sudah...huhu