Khamis, 25 Jun 2009

Aku Sepenuh Hati Arsenal.



Reaksi kepada laporan2 media yang sengaja digembar-gemburkan.Cesc membidas secara rasmi di Arsenal.Com.Itulah padah apabila anda masuk permainan soalan perangkap media.Adalah lebih baik jika die awal2 lagi bercakap "Aku taknak menjawab soalan selain daripada berkaitan dengan kelab kesayangan aku ARSENAL!" Tapi takpe, oleh kerana beliau masih muda dah mentah lagi dalam selok belok PR ni..Arsenalaysia akan kembali membersihkan namanya dan 100% percaya dengan komitmen beliau buat masa ini.Cuma lain kali harus berhati2 mengeluarkan kenyataan secara terbuka agar tidak disalah ertikan atau menyinggung mana2 pihak.Berikut adalah komen balas Fabregas kepada Arsenal.com.

"Aku tak berapa pasti berapa kali aku perlu tegaskan komitmen aku terhadap Arsenal sehinggalah saat ini aku terus berkata benda yang sama berulang kali.Tapi setiap kali sejak kebelakangan ini apabila aku ditemuramah media di Sepanyol, kenyataan aku diputar belit apabila sampai ke England menimbulkan keraguan tentang masa depan aku."

"Jadi kepada siapa2 yang masih tak berapa jelas lagi atau salah paham apekah situasi aku biarlah aku terangkan dengan sejelas2nya.Aku sepenuh hati komited pada Arsenal dan masa depanku bersama kelab hebat ni."

"Walaupun dah 4 tahun kemarau piala dan ya! memang aku betul2 tak puas hati, tapi marah tu datang dari kesangapan aku untuk menang sesuatu bersama Arsenal.Aku ambil berat tentang kelab ni dan percaya pada pasukan."

"Aku bangga jadi kapten pasukan dan pakai jersey merah putih.Memang sedih gila habaq hang bila orang lain tak semena2 putar belit kenyataan aku.Semangat dalam skuad ni memang bombastic terbaik dari ladang.Kami ade kemampuan dan mentaliti untuk bersaing di barisan depan untuk mengucup piala.Jangan salah paham lagi, kami fokus dan akan tunjukkan yang kami mampu untuk menccapai impian bersama"

Inilah baru KAPTEN ARSENAL!!!


*Arsenalaysia memaafkan Cesc dan meminta maaf atas kritikan berlandaskan emosi tapi untuk masa depan, haruslah berhati2.Tapi Sylar dan Spock tetap kembarnya.


0 ulasan: