Selasa, 26 Mei 2009

Mimpi ngeri?!

Semalam aku bermimpi agak ngeri...Setelah lame aku jarang bermimpi ngeri2 ni.Bukan mimpi tentang wanita berkebaya merah mahupun keliwon. Aku mimpi aku bangun dari tido terus bukak website Arsenal.com dan teka ape yang aku nampak !!??



Arsene Wenger tinggalkan Arsenal??!!(Mengapa sekarang?? secara tibe2?? tanpa ade ape2 persediaan!) Dan seingat aku nak dijadikan cerita die akan meletak jawatan dan melatih pasukan Juventus season depan. Tapi kenapa Wenger sanggup ke Seria A dalam pikiran aku, tapi tibe2 dalam mimpi tu aku berpikir, "ahh biarkanlah asalkan die pergi ke Juve jek pun, team yang aku minat jugak.." Gila, ape yang aku pikir, ini ialah tentang Arsene Wenger yang sedang kita bicarakan!! Kesudahan mimpi tu aku tak pasti, mungkin aku pergi tido semula dalam kekecewaan...Bila kusedar, rupanya hanyalah mainan mimpi..

P/S: Awas!Suhu badan yang tinggi boleh mempengaruhi minda dan memainkan perasaan.Dapatkan nasihat Dr.


7 ulasan:

hairol berkata...

wahhh sampai termimpi2...... nasib baik hanyalah mimpi yeee

bali hambali berkata...

haaaaaaaahhahahahahahahahaha

ArSeNaL SUSAH MATI berkata...

ahahhaa...dahsyat wooo mimpi ko bro...giler la...hahahahhaa

Amjat berkata...

cmne wat pic tuh??terer gile lu edit..

Gunners & Roses berkata...

Sorry la geng sekali sekala wakenabeb, tapi betul aku mimpi cam gitu... tak tipu.. aku cuma menampakkan mimpi tu.. edit tak susah pun gundala, paint cikai jek.haha

Zend berkata...

http://i53.photobucket.com/albums/g70/ahsan3/fabregas.jpg

Gunners & Roses berkata...

hahaha..Zend..lawan tauke nampak! kah kah.. description pun edit..ganas