Jumaat, 13 Februari 2009

Eduardo kembali ke pentas antarabangsa!-1 assist


Eduardo mencuri tumpuan dengan kepulangan ke pentas antarabangsa terlebih dahulu daripada kelabnya Arsenal.Masuk sebagai pemain gantian pada minit ke 60, beliau meng assist untuk krancjar pada minit ke 75 sekaligus gol kemenangan ke atas romania 2-1 dalam perlawanan persahabatan.Agak lambat berita tapi takpe, aku upload videonya.

"Apa lagi yang boleh aku perkatakan.Aku enjoy muncuk kembali.Aku bersyukur peminat dan korang reporter dapat tengok yang aku dah tak gentar.Sebelum match, memang aku agak darah gemuruh, rama2 dalam perut tapi aku rase itu bagus.Aku rasa ini sememangnya dapat bantu aku bile aku main untuk Arsenal nanti.Aku syok gile coach bagi aku peluang main" kata pemain no 9.

Yang nie plak gol pemain gamble Wenger, Amaury Bischoff.Portugal u21 vs Swiss u21.3-1.Bicop gol 1st.cerah mase depan?


0 ulasan: