Isnin, 19 Januari 2009

Mane 'die' nak main?



Esok rombongan merisik dan meminang Arshavin akan ke Russia.Arshavin semakin hampir ke Arsenal.Ditambah pula dengan kate2 bos zenit sendiri Dick Advocaat

"Negotiations with Arsenal continue and the chances are very high that Arshavin will soon play in the English Premier League,"


Aku tak mahu mengulas lanjut dan kite tunggu sahaja hitam putih daripada kedua2 kelab dan pemain sendiri.

Persoalannya , jika Arshavin hadir, di manakah posisi yang akan diisinya? Apekah taktik Wenger? Adekah direct replacemet kepada Fabregas kerana sepertimana kite ketahui arsenal kurang kreativiti dan world class sejak kehilangan talisman kite. Arshavin mungkin jawapannye dengan aksi, pace, skill dan passing accuracy nye.Antara dakolin dakosi denilson diaby , pastilah Wenger mengorbankan Diaby dan memilih denilson sebagai partner di tengah.Atau mungkin die bakal mengganti sayap kanan yang dimonopoli oleh Eboue.Mungkin tidak.Lupekah anda Eboue pemegang Golden Ticket.Firasat aku Arshavin bakal diletakkan di sebalah kiri dengna Nasri diberi role Fabregas bergandingan dengan Denilson dan arghhhh.. Eboue tetap di sebelah kanan.Why2??!! Plzz Walcott pulang segera.Tapi Wenger pasti tahu ape yang pelik lagi menarik.Alex Song anyone?

Tentang AC milan yang berminat dengan Adebayor dan RVP diintai Barca, Wenger tak risau sama sekali.Dengan Kaka bakal gelap mata melihat duit bertaburan dari langit, Milan pasti mendapat durian runtuh dan tempoyaknye ingin dinikmati bersama Adebayor.Namun Wenger menyangkal terus dengan keyakinan tinggi bahawa bintangnya itu bakal kekal di Emirates.

Termasuklah Gallas yang mengeluarkan bunyi,

"There is no tension. I play. I give the maximum for the club.I am concentrating on my future, finishing my contract with Arsenal and seeing where I'll go in two years."


0 ulasan: