Khamis, 4 Disember 2008

Fabregas minat Milan ke Mila?

Tidak mahu bercakap tentang kekalahan pemain2 muda skuad carling cup lagi.Rata2 semua sudah harap maklum. Wenger sendiri dalam post interviewnya dengan nada yang lain dari biasa, tidak memuji lagi karakter, kualiti tapi lebih menekankan 6 peluang one on one yg pada aku menunjukkan betapa frustnye wenger dalam alam ciptaanye sendiri.Cukuplah sekadar rakan2 di shout box Sembang meriam telah mengluarkan pendapat masing2 dan rata2 semuanya senada.Tahun depan cube lagi, skuad untuk mase depan bukan? =p

Media Britain tak habis2 sayangkan arsenal, mengapa? Kerana asal ade saje petikan atau quote dari mulut2 player terutama arsenal pasti akan disegerakan menjadi sensasi.Sesudah berjaya memecahbelahkan arsenal dan menyebabkan kapten gallas dipecat, media britain cube menggugat kapten baru arsenal dengan soalan maut.Ditanya pada Fabregas, jika dalam liga italy mane pasukan yang paling diminati atau ingin disertai lalu fabrgas menjawab Ac Milan, ye laa org dah tanye, jawab la.. nanti org kate sombong plak.Alih2 tup2!nah kluar berite "Fabregas beri hint bakal ke Milan" sampah gile!!



Lalu dah jadi satu kerje Fabregas terpaksa membersihkan kembali name dan reputasi selaku kapten baru Arsenal di Arsenal.com, perlu menjelaskan bahawa kenyataannye diputarbelit media.Kejujurannye diambil kesempatan, kite semua sudah sedia maklum dari dulu lagi Fabregas telah menyatakan satu hari nanti die akan pulang jua ke Barcelona tapi bukan dalam mase terdekat ini jd semua fan telah menghormati dan memahami keputusannya itu.Sudah berapa kali Fabregas perlu mempertahankan komitmen nye 999% adalah terhadap Arsenal at least sehingga tamat kontrak atau tamat era pakciknya wenger.

"Memang betul aku kagum dengna Milan(bukan Mila) sebab sejarah dan corak permainan bola tapi sekadar kagum tu saje la"(amek hati flamini + sanderos)

"Aku bangga dapat memakai armband Arsenal dan aku 100% kkomited pada kelab nih.Mase depan aku bersama Arsenal!!"

Itulah die kapten mentaliti yang hendak didengar oleh kami fan2 Arsenal.Ade jugak yang kami dengar2 tentang Adek Toure, Yaya Toure.Summer lepas Yaya toure dikaitkan dengan arsenal sebagai pengganti flamini dan gilberto, tapi berite itu sampai takat itu je la kut.Kalau Wenger nak sign, die dah sign awal2 player yang pernah training trial dengan arsenal mase mude2 dulu sebelum la disambar oleh Barcelona.Tapi Toure yang jarang2 beraksi bawah Guardiola mengaku ade dihubungi Wenger tapi sekadar sembang2 kosong dan takde offer konkrit yang ditawarkan.Yaya plak berkata beliau bangga dan senang dengan satatus nye sebagai player barcelona sekarang, Ceh ayat selamat diri la tu takut2 tak jadi ke tak laku.

Yang tak selamat nye abangnye Kolo Toure yang off form dan dilanda kecederaan, Pak2 Arab Man City tengah sibuk2 nak usha player nih dan mungkin menaburkan 10M untuk mendapatkan khidmat player paling lame berkhidmat dengan arsenal buat mase sekarang.Jangan jadi bodoh Wenger, skuad ni dah kecik, jangan ko jual pengalaman lagi! Toure amat penting dari segi saingan dan pengalaman untuk kite memenangi seseuatu,Hanya die jek pemain yang tinggal yang pernah rase nikmat mengucup piala bersama Arsenal.King Kolo will be back! percayalah.. dengan Alien yang semakin terasing seperti makhluk asing, tak lame rasenye supaya Toure dapat mencari form terbaiknya kembali.

Bercakap mengenai form, siapakah player yang dipilih sebagai player terbaik bulan November, tak lain dan tak bukan suspek patualan, Robin Hood Van Persie.2 gol kelas dunia( yang paling kelas gol offside, puas hati aku) ketika membenam Chelski meletakkan dirinya layak mendapat undian oleh para peminat sebagai pemain terbaik NOvember walaupun November adalah bulan yang suram bagi Arsenal.Teringat kesyahduan lagu November Rain... isk3.. harap dengan kemunculan Disember, kite ade signing baru iaitu....


0 ulasan: