Ahad, 16 November 2008

Bile nak ganti???

Nak tak nak kite terpaksa mengaku, sejak die blah, midfield kite macam sampah! Agak2 korang boleh listkan tak sape2 player tak kire dalam skuad yang dah sedia ada ke atau player kat luar yang masih available yang boleh ganti tempat mamat nih...?Kamon Wenger...korek3....."He looks like me,sounds like me"



Walaupun die mata duitan sket Flamoney dan telah dihentam hebat oleh fan2 termasuk aku tapi sape tak bengang kalau wenger layan ko macam nak tak nak jek,bile terdesak pakai, bile tak nak abaikan macam tin buruk, macam mane ashley cole boleh terus masuk starting line up utk CL final 2006 memadamkan penat lelah mamat nih menunjukkan wenger nie cakap jek berapi percaya pade potensi la ape ke jadah, tapi realitinya, wenger nih sembang pompang takut,penakut dan sendiri tak yakin, nak gamble konon. sume ni salah management tak jage player .Lepas Edu, Flamini, lepas nie tak mustahil budak2 muda ni boleh mem'flamini'kan wenger sekali lagi.Dan sampai bile2 lah arsenal hanya akan terus jadi feeder club.Tengoklah..


5 ulasan:

Hafez Rachwan berkata...

sbb tu aku xkata dia mata duitan beb..dia berkerja keras..
dr dia subs dulu sampai dia dpt main 1st 11 pd season lps..
tp beb, flamini tu bkn feeder,
free transfer ke milan..
rugi gila beb..
dia rajin, gasak tetiba ke kelab luar, dgn free transfer sbb wenger kedekut..
gaji adebayor dh la mahal dr dia,
dia main lg bgs, ok la nk demand gaji..

Gunners & Roses berkata...

yep, tapi tu la..bile die pindah macam tuh, buat keputusan sebelum habis seasob lagi, org ramai fan2 sume ingat die pindah pasal money tapi seenarnye hati kecik dan bende yang berlaku belakang tu takde sape yang tau.aku rase die ni kire ade masalah dgn wenger, die nak stay tapi wenger buat2 bodoh jek, buat2 tak nampak sebab tu wenger igt die ni cam sampah.season sebelumnya die try jual mamat ni ke birmingham tup2 gilberto main copa, so 'terpaksa' pakai die nih.Tapi tetap tak sambung2 kontrak, so player tu rase macam dipergunakan lah.kepuutusan paling senang.. "baik aku belah kalau dah kene bo layan macam nih"

Abang Ade berkata...

Wenger...Wenger...
2 la ko degil sgt...org bg duit srh beli player ko xnk...nk jmt la..nk bg chance kat player mude la..tgk skang,ngan AV pn blh kene...aku hrp transfer januari ko beli la player yg berpglamn ckit..player mude arsenal mmg power tp diorg ni xde pglmn..ko ni mnt player france kan..so aku cdgkn ko beli jeremy toulalan..striker plak ko jual adebayor and ko beli david villa..die nie terang2 ckp die mmg mnt nk maen kat arsenal..board arsenal sndri pn dh ckap,kalo ko nk beli player diorg nk bg duit utk ko beli 3 star..,so gunekan peluang ni..ni la list aku....

1.Jeremy Toulalan
2.Marcos Senna
3.David Villa(ST)
4.Bastian Schweinsteiger
5.Philipp Lahm(elok tukar clichy ngan die ni)

so wenger tlg la buang skp kedekut ko 2..kalo x arsenal xkn mng ape2 cup thn nie.....

Gunners & Roses berkata...

serj_aguero, nape tak beli aguero gak? heheh..tp itula, wenger ni nak sgt pertahankan falsafah nye, bile org duk push2 duk kutuk2 lg la betul2 tuh nak butkikan yang die tak silap..adoi..berapa lama lagi nak kene tunggu...

Kakashi berkata...

sedihnye pengalaman flamini kat arsenal... aku nak tulis ni pon sebak.. tapi kalo aku jadi die mmng aku blah gak die ingat kite ni sape?