Khamis, 30 Oktober 2008

Pre Match : 4-4 Bila Nak belajar?

Sekolah tinggi bertingkat2 bodoh melantun2.. Itulah yang perlu diucapkan kepada barisan muda Arsenal yang melepaskan peluang emas merapatkan kedudukan.Kalau dengan mentaliti team macam nih, Arsenal takkan menang liga.Bangang, dan tersangatlah bangang..semasa Song dimasukkan dengan senyuman ala2 konfiden menang ratu cantik, i mean wut the hell,wut's wrong with you guys??!! match belum habis mase ade lagi 3 minit ..dan Clichy, sekali lagi ape ko buat???? baru jek aku puji ko sebagai manusia luar biasa, dan ko memang luar biasa tak makan saman tak telan dek ajar, Apsal ko ulangi kesilpan bodoh tak ingat ke peristiwa St Andres season lepas. 4-3 then Arsenal kemabli cuak, aku tak yakin..risau, gelabah , nyata tekaan aku ada asasnya, di saat arsenal perlu menyimpan bola, Fabregas, Eboue Diaby Ade Denilson sebuk nak buang bola, aduiyaii.. Weih, Main simple football tak boleh ke? seminit jek pls lahhh... 2 mata hilang, 2 mata yang tersangat2 penting..bodos..!!! Almunia , sekor lagi punca yang kene sumpah seranah, tahun lepas hero dalam match yg sama tahun ni villain.. Ape kejadah tido, Nasib baik Astro rosak 1st 20 minit kalau tak idup aku tersaksikan gol paling buruk hodoh dari tali barut arsenal yang tak kenang jasa bentley.Sia2 tungkus lumus RVP , 2 assist, 1 through pass yg smart dan 1 gol... sumenye dikecewakan dibelakangkan rakan2 sepasukan yg berjuang d tgh padang.Jangan overkonfiden, try laa belajar dari org2 berpengalaman sket.. adoi.. Itulah wenger, malas aku nak ulang lagi, pengalaman!!! Silvestre punya pengalaman tak boleh pakai sebab die duduk bench kat manU, baru jek tadi nak bangga jadi regu dengan Gallas score same2, alih defend bolos 4 gak.4??? kat Emirates??!!! Tak leh diterima akal..bolos 2 gol dalam mase 5 minit last? br lawan team bawahan!!!! 2 mata dicurik sekelip mata!!! arghhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! korang hutang waktu tido aku!!


0 ulasan: