Ahad, 26 Oktober 2008

Harimau MALAYA ke??


sumber gambar: Utusan Malaysia, 26 Oktober 2008

Rentetan dari luahan rasa G&R..Aku pun bersekongkol dan bersekepala dgn apa yg beliau katakan..Bagi aku, kita mempunyai sebilangan pemain yg mampu menunjukkan prestasi yg lebih memberangsangkan dari semalam namun taktik yg merapu dan pemilihan pemain yg ntah ape2 sedikit sebanyak mempersoalkan kebolehupayaan Sathia selaku jurulatih bola sepak Malaysia..

Jelas kombinasi Hairudin Omar dan Safei Sali di bahagian atas seperti mentadak mahu bertelur..Kejap telur mahu keluar, kejap telur masuk balik..What the hell..Dgn corak hantaran jauh yg tiada penyudah, kelibat pemain seperti Irwan Fadli Idrus & Hairudin langsung x memberikan apa2 impak pada Malaysia.. Syukor Adan yg separuh masak dan Indera yg tampak tenang tp useless juga akhirnya..

TGH semalam ku rasa seperti kosong..Nasib baik Vietnam x reti nak menyempurnakan kesempatan tue..Kalo Singappre, Thailand , Indon..aku rase Kite dah kene Belasah semalam..Nama Pestabola Merdeka tp Corak permainan..X merdeka langsung..Player-palyer Mlaaysia kita ni x tgk langsung ke EPL..

Aku x slahkan pemain seratus peratus..Bg aku, pemain yg bertungkus lumus namun pemilihan pemain, formation dan gerak tunjuk, semuanya datang dari Jurulatih..Kalo Azrai Khor boleh bermula dgn sebilangan pemain piala president dan seterusnya mencorakkan perlawanan manarik yg membawa kedah menjulang pelbagai piala, Mengpa Sathia yg pada hemad aku seperti Hilang arah tuju..Arahkan player ke sana sini tanpa tahu apa kelebihan dan kekurangan playernya..

tUrunlah Sathi sebelum terlambat..Azrai Khor sewajarnya diberikan mandat ini..


0 ulasan: