Rabu, 1 Oktober 2008

HADIAH HARI RAYA


Huhu..terlebih dahulu aku ingin menyusun jari memohon seribu kemaafan andai ada tersilap kata terlanjur fakta sepanjang aku mencoretkan artikel2 kat sini..Aku mewakili warga krew Arsenalaysia mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua..Ziarah menziarahilah kita sesama kita di Hari yg berbahagia ini..Yang jauh kita rapatkan, Yang rapat kita mesrakan, Yang Mesra kita serasi-rasikan..

Semalam di Emirates, setelah meriam diservices baik punya, barulah ia mendemtumkan 4 das tembakkan ke arah FC Porto. Dua Goal jaringan Adeebahayor dan Van Persis menutup sedikit kekecewaan Arsenal yg tewas di gelanggang sendiri dgn Rimau Jadian sabtu lepas. Arsenal mempamerkan persembahan mantop namun persoalannya sekali lagi, adakah prestasi ini akan terumbang ambing atau terus konsisten di masa hadapan.



Apaapapun, Diharapakan ianya konsisten dan Arsenal mampu meraih beberapa piala musim ini. Kepada yg rasa berbulu hati dgn kenyataan aku ini..contohnyer Deco ke..(bukan nama sebenar)..Bawak2lah bertobat..Jika diklasifikasikan peminat bola sepak, sebenarnya ia lebih cenderung kepada minat terhadap corak permainan bola sepak yg dipamerkan. Jadi Arsenalaysia ialah utk penyokong2 atau peminat bola sepak yg meminati corak permainan Arsenal. Namun, kalo rase diri tu fanatik sangat, aku no komen..Nasihat aku, jadilah peminat bola sepak yg betul2 meminati bola sepak, bukan lalang yg ditiup angin..

RENUNG2KAN, DAN SELAMAT BERAMAL..

SELAMAT HARI RAYA!!!


1 ulasan:

Mie berkata...

Selamat hari raya aidilfitri aku ucapkan buat saudara kolo toure, robin van persie,samir nasri,bacary sagna dan Armand Traore. Semoga berbahagia menyambut aidilfitri diamping keluarga tercinta. harap pak wenger bagi derang cuti.dan terima kasih gak kerana menceriakan pagi raya aku ghehe