Jumaat, 24 Oktober 2008

Apa yg harus ku tulis..


HUHU..sebenarnyer aku pun x pasti apa yg ingin ditulis..ramai yg nak suruh aku update blog..tp disebabkan kesibukkan kerja skarang, aku agak sukar menulis blog..namun begitu, aku offer sape yg nak aku post pape kat blog ni, just email aku hasil karya / luahan rasa / artikel yg korang buat..pastu aku akan post kat blog ni..Dgn cara ni blog ni akan selalu diUPDATE dan secara tidak langsung korang pun leh luahkan idea dan pendapat korang..amacam?bernas x idea aku..huhu..

EMAIL AKU di : mista_hadee@yahoo.com

Semua artikel / pendapat / post akan aku tapis dulu sebelum aku post..Hantar la banyak2 weih..kasi gegar..

p/s: gambar sekadar gambar hiasan


1 ulasan:

ArSeNaL SUSAH MATI berkata...

aku join bleh kot??hehehe..tp aku pon hram xde idea sngt...wat blog pon mls update..cm ko lain la...otak berputar...bnyk benda leh tulis...aku nk translate b.i ke malay pon sangkut..hahaha..aku baru jer nk blaja ckit2 lam bidang nie..klau sudi bg la tunjuk ajar kt aku...