Sabtu, 20 September 2008

Pre-Match : Bolton Vs Arsenal

Perlawanan ke 5 liga dengan hanya sekali bolos dan sekali kalah, (sayang betul la) arsenal akan meneruskan kunjungan ketiga berturut2 kali ini ke stadium Reebok bertemu pasukan badi Bolton. Kalau diikutkan sejarah Bolton nie semenjak 3 4 tahun merupakan boogey team bagi Arsenal kerana pastinya result agak meleset, namun segalanya berubah season lepas.Arsenal telah menghapuskan badi dengan cukup bergaya, ketinggalan 0-2 di separuh masa pertama dengan 10 orang ketika Abou dibuang padang, Arsenal bangkit dan last minit own goal menjadikan keputusan dramatik Arsenal menang 2-3 cukup untuk menyambung telehayat memburu kejuaraan liga namun dikuburkan united seminggu selepas itu.

Jadi malam ni Wenger secara berseloroh berkata die tak mahu ketinggalan 2 gol lagi untuk mengejar kemenangan.Sedikit rotation bakal dilakukan dengan Perlawaan yang mementingkan lebih kepada aspek fizikal berbanding teknikal diperlukan untuk lawan semcam ini. Jadi aku jangkakan Bendtner bakal diberi peluang start bersama Adebayor setelah lama direhatkan.RVP mngkin akan menjadi super sub yang boleh mengubah kedudukan jika Arsenal buntu. Kelibat Denilson da Song telah dipuji oleh Wenger dengan menyatakan mereka nie bintang muda yang penuh harapan, harap2 camtu lah ataupun ayat sekadar melepaskan diri gagal cari signng berpengalaman dulu. Tapi kelibat anak angkatnye Eboue pasti ditagih malam nih. Tiada apa kecederaaan dari Ukraine anmun Silvestre, Abou dan Nasri masih injured.

Bolton pula bawah kendalian Gary Megson si kerepot yang tenang tapi penuh dengan budak jahat seperti ivan Campo dan El-Hadji Diouf. Perlawanan nie juga bakal menjadi jejak kasih bagi Fabrice Muamba yang bakal ketemu semula dengan bekas2 rakan sepasukan di Arsenal.

---------------Almunia------
Sagna-----Toure-----Gallas---------Clichy
Eboue----Denilson---Fabregas----Walcott
-------Bendtner-----Adebayor-------

Bolton 0 Arsenal 1

1225 malam nie 813 StarSports!!


1 ulasan:

apisfires berkata...

nanti aku tanya rachwan...
hohohoho
kene wat forum ni baru enjoy...
ada site bagi free wat forum tak?
bagi aku link dan aku try buat..
amcm?