Selasa, 9 September 2008

borak2 0

Kan aku dah cakap, International week memang boring.Tengok sampai aku nak tulis pun dah tak de isi.. Tapi gian gak tulis terpaksa la merapu. Walaupun sekarang nie bnyk lagi mende2 yang merapu berlaku di sekeliling kite tapi abaikanlah, bulan baik bulan mulia kite lupekan sengketa. Malam esok Walcott bakal start lagi kut lawan Crotia.Aku rase takde sebab Capello nak dropkan lepas Walcott dah tunjuk aksi mantap lawan Andorra itu hari.Buat Capello mase yang paling sesuai untuk tunjuk perbezaan antara die dengan McClaren sebab perlu diingatkan di sini, Crotia lah yang telah menyongkirkan England dari Euro di Wembley, jadi inilah medan terbaik buat England yang bakal bernasib baik tanpa diasak oleh penyerang sensasi Dudu. Siapa lagi yang beraksi di Internationaleleh? barisan yang same mungkin. Dengan Fabregas menafikan yang die tak puas hati apabila ditukarkan, takpe la tuh.. adat la, siapa2 pun nak beri yang terbaik dalam padang.

Arsenal plak sibuk dengan Amaury Bischoff. tak habis2 sembang3... bile nak main pun tak tau.. buktikan dulu , ini sepak bola pun aku tak pernah nampak.Huhu..kejam x? xde la, cume aku harap ape yang die berkeyakinan tu setarafla dengan hasil yang bakal diberikan. Kite dah la tengah kekurangan, taknak la sekadar satu season ade penumpang makan gaji buta. Tapi kalau Wenger sanggup gamble budak nie mesti ade sesuatu luar biasa.Adakah die berkaki tiga mungkin? hahahaahhaa..ops, cukup gelak, x baik lebih2!hehe..

Aku malas dah nak sembang pasal transfer lebih2 lagi tarikh tutup penyertaan dah tamat.Nak tunggu pun bulan January, tapi berita nie lagi ganas.. untuk Next Summer!! aku dah meluat plak dengar tapi sebab international week punye pasal ini jek la sajian untuk dibaca..Name yang tak asing lagi M'bia player Ghana 22 tahun, nak sangat berhijrah ke Arsenal katenye. Itu je lah yang mampu aku tulis. Aku tau masing2 fan Arsenal tertanye2 tentang Appiah.. Appiah2 ( ikut irama lagu zakiah).. aku pun tak pasti dan tak menrauh harapan sangat pun. Cume dengar2 die dah ada di London sekarang nak agree persona l terms tapi tak tahu la dengan West Ham atau pun kelab lain.ok lah Arsenalaysia, bagi chance international la jom.. zass.. England menang la kut.Jangan mare aa..


0 ulasan: