Khamis, 4 September 2008

Arsenal sign Appiah lepas Jumaat?

ini Spekulasi terbaru yang tergempar! Setelah Arsenal gagal menambahkab bilangan skuadnya pada transfer deadline yang lalu, timbul cerita yang ura2 Stephen Appiah akan menimbangkan kedudukannya untuk menyertai Arsenal melalui free trensfer.Kapten Ghana berusia 27 tahun ni adalah free agent ketika ini kerana telah menamatkan atau membatalkan kontrak dengan musuh dalam grouping champions league musim ini Fenerbahce. Maka dengan itu, Appiah adalah bebas dan tak terikat dengan mana2 syarat transfer dan boleh menyertai mana2 pasukan bile2 mase!

Sebelum ini Appiah ade menarik perhatian POmpey dan West Ham tetabi peninggalan Alan curbushley mungkin meninggalkan Arsenal dan Pompey bersaing rapat. Selama ni pun Arsenal selama 4 tahun berturut2 dikaitkan dengan bekas pemain Juventus ini.


“There are talks but where I will play my club football next will become clear after Friday’s game. Then I will sit down and look at my options very well,”
kata Appiah.

Jadi sejauh manakah sahih khabar ini atau hanya sekadar penyedap hati untuk didengar.Ape2 pun tunggu dan lihat kerana instinct aku dulu pernah menulist post mengenai Appiah sebelum ni elok2 lepas die batalkan kontrak dengan Fernebace dulu.Kalau jadi kenyataan memang naluri aku ni kire tajam la..hahaha.. Ape pun Appiah memang lengkap pengalaman cuma tahap kecergasan dan kecederaan sahaja yang agak membimbangkan.Namun die leh bocorkan rahsia Fernebace bile arsenal bertemu mereka dalam CL nanti heheh.


0 ulasan: