Ahad, 21 September 2008

Absolutely brilliant!!

Haha..Semalam Arsenal disajikan lauk kurma daging yg sungguh enak..Walaupun pada mulanya rasanya agak tawar (kene 1-0), setelah ditarok garam dan ajinamoto, rasenyer terus menggamit perasaan. (1-1). tidak cukup dengan itu, sedikit santan ditambah untuk melemakkan lagi gulai kurma itu.(2-1). Akan tetapi, setelah 45minit direbus, kelihatan seperti somethin yang kurang pada gulai itu. Namun xpa, kita masak lagi 45 minit. Kurma yg lazat itu tiba2 menjadi cair (Clichy injured). Xpelaa, kite kasi panaskan lagi (masuk DJorou, Walcott, Ramsey), bg lagi pekat. Tapi rasanya masih ada yg kurang. Ohh ya, sedikit hiasan. Kita tarok timun di atas kurma tersebut (Goal Denilson, 3-1). Nah, sekarang dah siap Kurma kita.hahaha..

Dengan kemenangan semalam, Arsenal melonjak ke tangga atas liga buat keduanya dalam musim ini. (Kali pertama waktu mula2 start season, Arsenal kan start dari A, susunan Alpahbet menunjukkan Arsenal no 1..huhu)..Dengan harapan Chelsea dan Man U seri malam ni, kita akan terus bertahta di liga..Akan tetapim sedikit berita sedey kerana kecederaan Clichy yg agak serius selpas ditackle oleh si cecep bernama Davies..Apa2pun, the rising star for Arsenal sudah kelihatan..X tau korang perasan atau tidak, namun bg aku, Denilson semakin hari semakin superb..Layanz..


2 ulasan:

Unknown berkata...

Ya betulll...Denilson makin matang, makin smart...tak lupa jugak Encik Walcott yang semakin lincah...kalau tahun depan Ferguson bukak mulut nak beli Walcott...kita tembak je Alex ni...hehe...

Anak emas tu score jugak akhirnya..setelah 71 appearance..hehe...

Hafez Rachwan berkata...

hahaha..
game tu nmpk kurang best biladh lead 2-1..
dubdab2 gk ler sampai denilson skor buatkan game tu dh mati..
top of the league, harap mu ngn chelski seri..hehe