Ahad, 20 Julai 2008

Terkini : Barnet 1 Arsenal 2

Arsenal memulakan pra-musim dengan langkah kemenangan yang sudah dijangka.Tetapi match nie dikatakan menjadi tempat untuk payer2 muda menunjukkan bakat masing2.


Aku ingat match start kul 11. Hampeh. Aku bukak2 internet dengan streamyx yang lembap, carik2 mane P2P, last2 dapat tengok 15 minit jek. Tapi dapat tgk highlight lepas tu. 1st half mule2 ramai player 1st team.2nd half terus tukar semua kate Steve Bould yang bertindak sebagai pengulas. Ramsey dikatakan menyerlah 1st half dengan Walcott dan Bendtner jadi striker.No Nasri nor Vela. Arsenal kene tibai sebijik dulu(free kick,mistake Almunia) macam biasa hero kalah dulu.2nd Half Arsenal taboh balik, Jay Simpson dan Nicer Barazite. Jack Wilshere agak mernyerlah gak kate pengulas. 15 minit yang aku sempat tonton pun nampak agak ok Wilshere.Player baru Francis Coquelin pun main jugak.Diorang ni bakal menyinar kalau diberi harapan. Isnin ni bertolak ke Austria pulak..Video akan diuploadkan nanti.Aku baru lepas edit avatar aku untuk forum Arsenal Malaysia. Cukup seni x? hahaha..




0 ulasan: