Isnin, 14 Julai 2008

Arshavin adalah Hulk Hleb


Transformasi Hleb apabila dihulkkan jadilah Arshavin.



ESPNSOCCERNET melaporkan Dennis Lachter, agent pemain Russia, Andrei Arshavin telah dipetik sebagai berkata Arsenal adalah destinasi paling sesuai bagi pemain itu dan ditambah pula dengan pengaruh Wenger. Semua cakap2 dilakukan oleh Letcher tanpa sebarang frasa pun dipetik dari mulut arshavin jadi , motif sebenar Latcher yang gagal memikat Barcelona masih belum diketahui. Setelah rundingan dengan Barcelona gagal dan menemui jalan buntu, Latcher cuba menaikkan saham pemainnya dengan mengaitkan Arshavin yang sememangnya didambakan Wenger.Barcelona pula lebih tertarik dengan want away Arsenal , Alex Hleb ang dikatakan jauh lebih murah tetapi.. entah lah pada aku, kalau aku jadi Barcelona aku ambil Asharvin dari Hleb jika status ratio assist dan jaringan dijadikan ukuran.

Namun , bukanlah kesahihan berita ini yang hendak diperbincangkan kerana rumors sememangnya memaksa kite tunggu dan lihat.Cuma idea aku adalah aku nampak Arshavin ni lebih kepada jelmaan Hulk dari Hleb. Hleb yang dilihat agak fragile , muke pun, innocent sket daripada Arshavin yang nampak macam budak2 ganas yang tak cukup didikan sivil di sekolah dulu walaupun struktur wajah mereka seakan2 hampir.Hleb agak pemalu, di dalam mahupun di luar padang. Kalau boleh rembat die akan pass. Tapi bagi Arshavin, mobilitinya lebih terserlah, selain assist, die boleh menjadi predator, menjaringkan gol sesuka hati.Pasal tak tau malu?mungkin la kut sebab kebanyakan gambar2 yang diambil apabila mimik mukanya dibuat tak rupe orang.hahah..Kedua2nya seiras, sama, lahir di bulan yang sama May, berasal dari rantau balkan, umor 27 tahun tapi yang membezakannya sikit ialah Arshavin dilihat lebih ganas.Sebab itulah aku terpikir pasal Hulk. Bagi mereka yang tidak selera makan kerana gambar Hulk nie, neutralkanla semula , nie die awek Samir Nasri yang korang sibuk2 nak tengok.. calo.




0 ulasan: