Rabu, 16 Julai 2008

Merekalah ---> Arselona


Adakah ini dejavu??? lepas ni siapa pulak season depan.Kalo aku ade mase aku dah lame super imposekan sume 1st team arsenal pakai baju kelabu sambil tangan tunjuk kacang cap ngan yin depan lambang kelab Barcelona. Hampeh, Hleb player terbaru yang mengikut tradisi dari Arsenal ke Barcelona.

Hleb, 27 telah membuat medical check up, takde sakit ape2, darah manis, kencing tinggi, sume takde , homesick pun takde, sakit jiwa jek ade, sakit jiwa dek tekanan kotaraya London yang orang utara kata hingaq. Itulah alasan Hleb ke Barcelona. Barcelona dikatakan sudi membayar sejumlah 11.9 M. Hleb yang dibeli dari stuggart 3 tahun lalu dengan 11.7 M bakal diperkenalkan kepada media Spain dan dipress conference kan petang esok. Nasib yang sama turut menimpa Gilberto yang bakal diperkenalkan sebagai player Penantian Kos. Jadi ,jika berjalan dengan lancar.. officialnya, Flamini, Hleb, Gilberto out... semua player midfield.Tugas besar Wenger sekarang untuk meyakinkan peminat dengan yang tinggal hanyalah Diaby/Denilson muke simpanan lame.Mampukah mereka naik gear?atau Arsenal bakal reinforce dengan muke baru?

Nasib Adebayor bagai telur masin di hujung tanduk? Kalau lame2 disimpan jadi telur tembelang agaknya.Peram lama sangat dah tak laku. Berita Ronaldinho ke Milan bermakna pintu Adebayor ke Milan dah tertutup rapat, manakala Barcelona telah pun mendapatkan Hleb. Tinggal lah Adebayor yang terpaksa menebalkan muke ,jambang dan rambut supaya tak dikenali oleh peminat2 Arsenal kerana terpaksa kekal di Emirates, menghadap cemuhan dan cacian lepas nih.


0 ulasan: