Isnin, 30 Jun 2008

"WE GOT CESC FABREGAS!!"


Terima kasih Fabregas!!Kali ini kite jumpe betul2 seorang player yang hatinya taat setia, berdarah Arsenal, dan tak mudah lupa diri walau dijulang setinggi manapun. Arsenal beruntung mendapat player bernama Francesc Fabregas Soler. Di usia 21 tahu, merupakan antara bintang tersohor bola sepak moden kini, telah membantu Spain menjulang piala Eropah buat pertama kali dalam tempoh 44 tahun.Namun, Fabregas tidak lupe berkongsi kegembiraan dengan para penyokongnya di Arsenal, sekurang-kurangnya ape yang diucapkan oleh Fabregas dan kegembiraan yang dirasai dapat dikongsi bersama setelah melalui satu season yang penuh dramatic, turun naik, dan teruk dihentam media.Di tengah2 dihujani pelbagai spekulasi tentang perpindahan rakan sepasukan seperti si mangkuk Adebayor yang tak reti nak bersyukur dan Hleb yang tak reti nak bersosial, dan Flamini yang tak reti nak menabung, muncul anak muda yang matang ini memberi harapan baru kepada penyokong the Gunners.

'This was the happiest day of my life as a professional footballer. But this is also for the Arsenal fans that have been suffering a lot this year.' Said Cesc 'For them, at least one player has won something. It is for them. It also makes up for Paris. I can see there is a massive difference between losing and winning in a final.' 'Even if they say being a finalist is important, there is no way you can replace the feeling of winning. I finally made something at a young age, I never expected it to be with Spain.' 'Now I want to do it with Arsenal.'

'I haven't seen in a long time a team playing such beautiful football get a trophy as big as this.'Now at Arsenal we have more or less the same quality of game so hopefully the football will also get better and better for Arsenal.'

Walaupun kami ahu bahawa anda tidak akan kekal selamanya di Arsenal dan akan pulang ke tanah air satu hari nanti seperti yang pernah anda impikan, terima kasih kerana bersikap matang, profesional sensitif dan ambil berat terhadap penyokong2 setia Arsenal yang tak henti2 memberi semangat kepada Captain in the making nie.. Setelah Clichy menduduki tempat kedua player of the sesaon, dalam laman web rasmi arsenal, tidak syak lagi siapa yang bakal menggondol anugerah itu buat tahun kedua berturut2.Syabas dan harap winning mentaliti ini akan sentiasadibawa bersama2 menaikkan Arsenal musim hadapan.


Full name: Amaury Bischoff

Date of birth: March 31, 1987 (age 20)

Place of birth: Colmar, France

Height: 1.76 m (5 ft 91⁄2 in)

Playing position: Offensive Midfielder, Right Midfielder, Defensive Midfielder



Siapakah die Amaury Bischoff?? Bukan adek Amauri yang pernah dilinkkan bersama Arsenal yang kini dah sah milik Juve, bukan juge anak sedara kepada ahli sengal WWE Eric Bischoff. Tetapi berita kini menybarkan dan menamakannya sebagai pengganti Flamini.

Bapaknya france,maknye Portugis.Lalu bermainlah die di Jerman bersama Werder Bremen.Tapi telahpun memilih untuk bermain bersama skuad bawah 21 tahun Portugal.Dalam satu Interview, Amaury menyatakan kesdiaanya untuk melangkah setapak lebih maju dengan meninggalkan Werder Bremen dan mencuba nasib di tempat lain.

Bischoff boleh bermain di serata alam bahagian tengah, kiri, kanan tetapi lebih kepada bahagian kanan. Dia sering dibandingkan dengan midfield France Jérémy Toulalan dari segi tackle yang keras, dan box-to-box midfielder seperti flamini.siapa flamini?Arsenal dikatakan sedang monitor perkembangan pemain ini dan menuggu mase yang sesuai jek untuk memancingnye ke Emirates.player muda lagi,ape kate survey??



0 ulasan: