Ahad, 11 Mei 2008

We found our Hard Man!!

Aku baru lepas belek2 YouTube pastu aku tertengok la video klip player Marseille seorang Albenian..Namenye..LORIK CANA.. Pergh aku teruja tengok die punya ganas kaw2, betul2 cam bulldozer la die sauk bola kat kaki orang. Dan bile aku usha2 comments, yang aku tak sangka kite pernah dikaitkan dengan player 24 tahun ni rupenye tahun lepas. Harap2 Wenger still ade no contact die nih.Wenger pun cakap kite akan sign player dalam minggu terdekat nie sebelum Euro demi persiapan awal. Memang smart la kalau die jage depan defence dan boleh cover Fabregas. Die nie nampak Gila2 cam Lehman dan panas baran cam Gatusso!! Memang player camnie yang kite amat perlukan sekarang kat DM. Sekali pandang cam Robie Savage tapi versi yang betul2 otai la bukan poyo macam Robie savage skrg nih. Amacam korang? ada chance x? In Arsene We Trust...


0 ulasan: