Rabu, 21 Mei 2008

Perihal paparazi + gosip Ngasrizal Ngasri

Yang pergi tu usah lah dikenang.. tapi nak gak citer pasal mamat FlaMoney nih.. Sejak dah pindah AC Milan bajet star pulak.Terbaru die kate kalau die ade banyak duit (x lame lagi kaye dah tu) dan in charge di Milan, dia akan sign Adebayor, Drogba, Sheva... nampak sangat takde mase depan jadi manager.. pilihan yang teruk.. hahahahaha.. Sheva dengan Drogba dah tinggal sisa2 jek, Adebayor? kalau main team lain tak mungkin dapat score 30 biji, score 30, peluang terlepas?? 60?? huh..Gasak la orang nak cakap ape, tapi bagi aku Ade belum sampai tahap player yang boleh menjamin kebahagiaan kelab. Satu lagi mende yang menjengkelkan bila flamster dah bajet hensem macam superstar Hollywod dengan mengeluh asyik dikejar paparazi di kota London.



I like to eat out and go to the cinema, so if you tell me that the newspapers in Italy are not interested in the players’ private lives, then that is a huge weight lifted.Life is good in England except for the paparazzi chasing the players with their new girlfriends, which is a nightmare."

Cakap pasal pelakon, aku nak citer pasal ngasrizal Ngasri...bukan.. Samir Nasri..heheh.. kalau betul lah seperti yang dilaporkan.. Kemungkinan besar Arsenal akan secara officialnya mendedahkan kejayaan mengikat player 21 tahun ni dari Marseille dengan bayaran anggaran 12.5M lewat pagi nanti atau esok.. Nasri dikhabarkan ketika ini berada di London untuk medical dan sebaik sahaja lulus dia akan dibawa ke Emirates dan di press conferencekan.. Harap ini bukan lagi satu ulangan kes Ribery di mana berita jek bertiup kencang, angin pun takde akhirnye.

Sementara itu seorang lagi target Arsenal Hatem Ben Arfa dijangkakan akan menggantikan tempat Nasri di Marseille sekiranya die ke Arsenal. Adakah Wenger telah melakukan satu Gentlement Deal dgn Marseille di mana kalau nak Nasri, jauhi Ben Arfa. X bolehkah kite dapat kedua2 nya sekali?? Tunggu dan lihat.. Tapi dengan signing yang awal membuktikan betapa Arsenal begitu komited dan tak sabar untuk mengharungi musim depan sekaligus membuktikan pada Hleb tentang ambition kelab.Hleb must stay otherwise.. same jek.. sorang keluar, sorang masuk.. pi mai2 tang tu jugak.


0 ulasan: