Selasa, 27 Mei 2008

Hleb : Susah gile hidup kat England

Inilah pandangan dan pengakuan Hleb tentang 3 tahunnya di England beraksi di EPL.

"Aku belajar kat England nie, baru aku tahu banyak lagi bende yang kene aku tingkatkan.

Aku selalu berangan nak main dengan kelab besar.Sekarang baru aku tau susah gile rupenye, bukan mudah, kene kerje bagai nak mati.

Tahun pertama aku mengazabkan.Aku rase cukup lonely.(akon)

Memang betul liga perdana Inggeris betul2 mencabar,tapi dengan kepantasan main macam nie, betul2 di luar jangkaan aku.

Liga jerman masih lagi liga yang bagus.Tapi 1 musim kat England rase macam 2 musim kat Jerman.

Aku bagi korang contohla.., Mase aku mule2 sampai dulu, semuanya datang kat aku chop, chop!laju gaban! laju gile! Walau training sekalipun..

Aku tengok bola ade depan aku,aku rampas aku gelecek2 jap, aku tengok bawah, aik, bola dah hilang.

Kesimpulannya EPL liga terbaik kat dunia. "


Dipetik dan ditranslate dari SetantaSport.
Aku tak paham ape motif die, die nak kate EPL best ke idup die susah..lu pk la sendiri.. calo...


0 ulasan: