Selasa, 22 April 2008

Flamster jual mahal.

Flamini @ Flatusso @ Flamster @ Flipflop.. player yang satu ketika dulu aku anggap macam badut, bahan lawak tapi season ni terus merampas tempat gilberto dan menjadi starting role kepada arsenal.Work rate, tackle ngan die punye holding ball meningkat begitu mendadak.Tapi biasalah bila dah naik, mule la nak jual mahal.Si flamster masih belum sign kontrak dan terbaru mereject kenaikan 50% dari 25,000pound ke 50k seminggu.Bajet star habis sampai rumours kate die mau dipancing milan, juve dan bayern munich. Masih bermain teka teki dan deadline yang Wenger bagi ialah sehingga hujung bulan April jek.sama ada 'yes' or 'no'.

William Gallas merayu kepada semua team mates agar "jangan ke mana-mana .. kite tunggu selepas ini.." dalam kata lain bersatu dan tidak berpindah musim depan.Alasannya kerana diorang dikatakan sudah masak antara satu sama lain.elok le tu,nampak cam Adebayor pun dah terlebih masak.Harapan agar dapat menambah hanya beberapa muka baru dikatakan sudah mampu untuk memperkemaskan skuad sedia ada.

Hleb diyakinkan oleh Wenger untuk terus kekal di Arsenal.Bak kate Wenger, mulut orang memang tidak boleh ditutup tapi menyertai Barcelona atau Milan pun belum tentu menjamin kemenangan piala musim depan.Hleb juga kemungkinan besar b akal digantung sampai habis sesason ni kalau siasatan FA terhadap klip video yang menunjukkan die menampar player reading dan terbukti bersalah.

Sedikit moment of glory untuk season ni..


0 ulasan: