Khamis, 14 Januari 2010

Kelab kaya, miskin baju...

Bagi sesiapa yang belum tengok lagi... Tapi awas, visual di bawah ini mungkin memualkan bagi sesetengah pihak.Bagi yang ada sindrom mudah maki hamun, anda dinasihatkan untuk tidak menontonnya atau dapatkan nasihat dulu.



Apa kes? Takkan baru tengok Sol Campbell pulang ke gagang dia pun ada hati jugak nak kembali. Meroyan? Atau adakah ini satu pembersihan jiwa baginya untuk meminta maaf dan bertaubat menyesal atas segala perlakuannya setelah mengharungi saat2 genting hidup mati dalam bas di Angola.Nak kata Man City tak de duit nak bagi kit, katanya kelab terkaya dunia.Huhu.. jadi apa kata anda? Tapi apa pula agaknya kata2 penyokong Money City.Lepas ni apa pulak, Lescott dilihat memakai costum star trek?

Fabregas boleh beraksi bertemu Bolton Ahad ini.Itu lesen dari Wenger.Clichy jugak mungkin boleh disenaraikan tapi perlahan2 diturunkan kerana telah lama tak beraksi.Bendi dalam 2 minggu lagi.Cuma Denilson jek out. Campbell masih menuggu tawaran rasmi tapi memang kelihatan seperti dia  bakal menjadi signing pertama Januari ini dan sejarah tercipta apabila Wenger buat pertama kalinya menerima kembali bekas anak murid.Lepas ni harap2 Henry pulak berkata " Hopefully,  I can do a 'Campbell'..err  I mean gamble" .

Adakah anda rasa ini satu perjudian dari Wenger membawa masuk player setua Campbell.Aku rasa tak, aku rasa ini satu pilihan yang bijak dan aku percaya dengan Wenger untuk yang ini.Wenger takkan senang2 sign player dan  macam Campbell cakap, Le Prof tak bodoh dalam menilai kemampuan pemain yang dilihatnya.Lagipun ia hanyalah 6 bulan.Mungkin ia boleh menjadi suatu 'Larson' bagi kita.Secara jujur aku lebih lega melihat nama Campbell sebagai back up daripada Sanderos mahupun Silvestre.CB memang posisi yang memerlukan pengalaman dan tolak dulu Mael- Gallas, Campbell dan Silvestre - masing2 tu cuba kira berapa kejuaraan liga anatara mereka bertiga! Kita yang bising2 nakkan player berpengalaman jadi ini mungkin pilihan terbaik dan win win situation,malah lebih membuatkan Wenger seronok ialah poketnya tak terusik pun, Free!!

Bukannya senang nak cari player bulan Januari, yang penting summer nanti kita memang ketahui Wenger pastinya akan sign seorang lagi CB sebagai backup dengan permergian Sandy Badut (bajet Sanjay Dutt) sebagai pelapis Galla sdan membentuk pairing bersama Mael.Jangan lupa kita ada Jozan , boleh dikira backup yang baik.


2 ulasan:

Sofea berkata...

alaa tak der hal laa dia nak pakai baju apa pun..

Rembo berkata...

cuba lu letak nama betul dul then baru nama timangan.

Pening kepala gua.