Isnin, 27 Julai 2009

Vela menyinar di final

Carlos Vela membantu Mexico menjulang kejuaraan CONCAAF buat kali kelima bagi negaranya dengan persembahan menkajubkan dan bertenaga membelasah US 5-0.Ketika half time yang masih terikat 0-0, Vela yang bergelut dengan beberapa kecederaan sebelum ini terasa terpanggil.Masuk di 2nd half, Vela dengan slumber mencuri tumpuan dengan sebijik gol dan 2 assist.Tak ade yang lebih gembira kepada fan Arsenal dengan melihat persembahan wonderkid kita.



Gosip.Mancis dikatakan bersungguh2 cua mendapatkan Kolo Toure selepas gagal mencairkan John Terryvolta. Jurucakap baru Mancis, Adebuyme menyeru melobi nama Toure kepada pak arab dalam masa yang sama berharap dapat komisyen pembelian.Adek Kolo ,Yaya bagaimanapun menafikan abangnya mana mungkin dar pasukan besar mau ke pasukan yang takde class seperti Mancis.

Dalam masa yang sama kegembiraan aku ketika membaca Arsenal bid for Huntelaar 17M terhakis apabila tibe2 keluar berita Arsenal bid for Marco Vucinic dengan harga yang sama.Mana mungkin aku boleh terpedaya dengan sedikit berita yang mengujakan alih2 aku tersedar ia mungkin hanya dongeng.Arsenal bid 2 striker dalam masa yang sama? tak mungkin..kembali berpijak di bumi nyata.Hey ceria la siket, kita ada Carlos Vela!!


0 ulasan: