Khamis, 25 September 2008

Keputusan Bancian Appiah

Setelah aku open poll untuk rakan-rakan arsenalaysia, rata-rata ramai yg bersetuju bahawa squad Arsenal x perlukan Appiah. Mungkin kehadiran Appiah akan mengAPI-APIkan kelibat barisan tengah Wenger yg semakin hari semakin manTOP. Pujian harus diberikan kepada Wenger yg gamble tarok Denilson di tgh. Walaupun size yg agak katik, Denilson membuktikan bahawa beliau mampu mengGallas tugak Flamini yg dan aku rase Denilson jauh lebih hebat dari Flamini. Jika dia diberikan peluang, nescaya dia akan meningkat dewasa dan maju. So setelah dua match yg menarik dari Arsenal, kita dah dapat melihat bahawa kelibat Appiah tidak diperlukan di Gunners.

Selain itu, ramai yg berpendapat negara kita x perlukan ISA. Aku no comment pasai ni. Just saje aku letak, nak tau pendapat umum korang. Bukan ape, xnak minda korang asyik terpekup dengan kisah Arsenal. At least korang tahu gak isu semasa dengan membaca bloq nih..Heheh..Cheers!!


2 ulasan:

Abu Hana berkata...

negara kita masih memerlukan khidmat ISA sebagaimana arsenal masih memerlukan khidmat arsene wenger.

hidup arsenal!
hidup wenger!
hidup malaysia!
hidup ISA!

muahahahaha,

Gunners & Roses berkata...

Waa nie geng gua dari bangi nih. ISA samad ka? hahah.. tu hang tanya kesuma dewa. bile balik raye weh.. jom tgk bola sama2..