Sabtu, 23 Ogos 2008

Pre match : Fulham VS Arsenal

Kebizian idak menghalang aku menulis di saat2 akhir.Malam ni ade Final PIala Malaysia antara Selngor dan Kedah.Member aku ade mengajakku pergi tetapi memandangkan iket yang agak mahal bagi mutu perlawanan seperti itu dan juga harga minyak yang hanya turun 15 sen jadi terpakla ku menolak cadangan nya dan menunggu jam tepat kul 1230 malam untuk menonton Fulham Vs Arsenal melalui tv satelit. Live Streaming klik di SINI

Arsenal bertandang ke Craven Cottage untuk meneruskan persaingan liga, setelah selesai minggu persahabatan antarabangsa yang membosankan. Taukah anda berapa bilangan player yang hadir ke latihan Arsenal sewatu tgh minggu nih?? hanya seorang!!!! iaitu Denilson ditemani Almunia, itulah pengakuan Wenger. Jadi dengan RVP yang menemui sentuhan jaringan, Gallas dan Sagna yang bermain 90 minit dan Carlos Vela yang mempunyai trip jauh ke Mexico, mampukah Mereka memberi sepenuh kudrat.

Siapa yang tak available? sepertiabiasa RoSICKy, Diaby Fabregas, Eduardo, Sanderos dan signing baru, Bichoff serta SILVESTRE..ohh janggal aku menulis namanya kat sini.huhu.

Siapa yang pulang? Song!!! welcome home from Beijing, walaupun hanya sekadar suku akhir tapi aku dengar Persembahan Song cukup mantap like a great song.Let's sing a song.Nasri yang menjaringkan gol dan terlepas aksi international kerana kecederaan minor bakal kembali beraksi.

Siapa yang perlu diberi perhatian dalam anak buah Roy Hudgson, semerstinya sepakan percuma Jimmy Bullard,dan aksi Dempsey, Zoltan Gera dan penyerang baru Andy Johson, namun kelbatnya masih samar kerana kecederaan.

Berita yang melegakan, Arseene mengakui dia takkan menaikkan Toure ke DM kearan pada pendapatnya, Toure tidak punya stamina yang special untuk berlari box to box melainkan hanya fizikal yang mantap sebagai seorang defender.Jadi persaingan untuk CB dah semakin sihat, Siapakah yang akan Company dengan Gallas setelah vincent Kompeni disign Man City.Hampeh la Wenger apsal ko tak sambar awal2????adui..

Ape2 pun Arsenal menang 2-0 malam nih.KEdah menang treble.

P/S : Tak sempat nak update Fantasy League, boleh lerrrrr kalo ramai2 potong aku..huh


2 ulasan:

apisfires berkata...

menang besar hape...
kite kalah la...
bodoh la wenger tu beli la star...
buat pe dia beli pemain muda semua??
sampah...
benci aku dengan arsenal sekarang....

Gunners & Roses berkata...

sabar2, dop molek gitu..buleh punyee...