Selasa, 15 Mac 2011

boLEH tak MAN...


Emirates, 2011: segempar berita gempa bumi dan tsunami di jepunk, begitulah gemparnya kampung Emirates arini apabila manyaksikan the 'COMEBACK" of Pak Lehman..Seperti kedatangan father of Ultra tattakala lampu otromen bertukar merah, begitulah juga kedatangan Lehman yg diundang AW untuk mengisi kekosongan jawatan sebagai Pegawai Penjaga Goal, Gred N1 di Arsenal.

Adapun jawatannya secara kontrak selama beberapa bulan dilihat suatu tindakan desperate AW, namun inilah langkah bijak AW dengan membawa masuk pemain berpengalaman yg sudah masak ranum dgn rencah bola sepak Arsenal untuk mengisi kekosongan malam2 kita.

Kedatangan Lehman dalam dressing room sedikit sebanyak mungkin memberi satu semangat kompetitif kepada Almunia untuk terus perform dan mungkin selain dari jawatan kontrak Gred N1 nya itu, Lehman juga mungkin akan diberi mandat selaku Pensyarah Part-Time untuk mendidik dan mengajar Dua Pegawai Gred N1 tetap kita yakni Sazzy & Fabby.

Mungkin suatu hari nanti juga kita boleh melihat the return of OnRi, Gilberto, atau V-era untuk menyuntik sedikit hormon testosteron agar mutu perlawanan yg kita persembahkan menjadi lebih dan cepat matang.

Maseh ada ruang untuk kemenangan..GO GO GO Gunners!!



Gun Down The Critics, Built-Up The Spirit...


1 ulasan:

iniialahaku berkata...

aku ingat dia ni masuk nk jdi no1 blik....